Reizen door Zuid amerika en Azie

Hallo allemaal,

Vanaf september 2013 wil ik graag gaan reizen door Zuid Amerika en Azie,
Ik heb tijd genoeg en wil graag zoveel mogelijk zien. Ik weet nog niet zeker
of ik alleen wil gaan of met een reismaatje, dus eerst maar is kijken of er nog meer mensen
zijn die een soortgelijk plan hebben. Ik ben 23 jaar, ben erg impulsief en erg avontuurlijk.
Let me know!

Groetjes,

hoi paul,
ik ben ook op zoek naar een reisgenootje met wie ik samen een mooie rondreis kan maken in zuid amerika. Mijn voorkeuren liggen bij Peru, Boliva en eventueel Chili en Argentinië. Ik heb nog geen concrete plannen en sta daarom ook open voor andere ideeën en plannen. Heb jij al enig idee welke richting je op wil als je naar zuid amerika gaat?
De reden waarom ik een reisgenootje zoek is, dat in mijn omgeving geen mensen zijn die dezelfde ambitie hebben als ik. En de welbekende groepsreizen vaak duur zijn en je weinig vrijheden hebt. Ik vind het leuk om zelf mijn reis samen te kunnen stellen zoals ik dat wel.

gr. Nicole

Hoi Nicole en Paul, als ik jullie een tip mag geven voor jullie reis door Zuid-Amerika probeer dan ook Colombia mee te nemen! Je kan dat gemakkelijk combineren met andere landen zoals Panama, Equador of Peru bijvoorbeeld. Je kan extreme sporten gaan uitoefenen in bestemmingen zoals San Gil bijvoorbeeld, trektochten door de jungle van de Amazon regio gaan doen of op zoek gaan naar de verloren stad in de Sierra Nevada (een trektocht van ongeveer 5 dagen). Voor chillen kan je terecht aan de Caribische kust of aan de Pacifische kust. Er zijn woestijnen die je kan gaan ontdekken, historische steden zoals San Agustin en Cartagena, of gaan wandelen in de prachtige Valley de Cocora in de koffie regio. En noem maar op. Moesten jullie tips nodig hebben voor Colombia, dan laat het maar weten. Ik woon in Colombia en schreef een reisgids “Colombia Fácil” die je gratis kan lezen via de webiste of kan kopen voor de prijs van een pintje bier in Colombia zelf. Succes en geniet van Zuid-Amerika want het is prachtig. Groetjes, Inge.

Hoi Nicole,
Ik wil graag naar Argentinië, Peru, Bolivia, Equador, Chili, Colombia ( misschien naar Brazil ) Panama en daarna richting Azie.
Ik sta altijd open voor suggesties, ben heel flexibel.
Ik heet Paul Verhagen als je wil voeg me maar toe op facebook dan kunnen we verder kijken.

Groetjes Paul

Bedankt voor de tip Inge! Wanneer ik in Colombia ben zal ik nog is contact met je opnemen.

Groetjes,

Hoi hoi paul, bedankt voor je reactie. Het lijkt me leuk om samen (deels ) een reis uit te stippelen. Ik heb je op facebook gezocht, maar er bestaan heel veel paul verhagens! Haha
De eerste vijf landen die je opnoemt zou ik ook graag willen zien, echter zit ik te denken aan en reis van een week of vier. Dus ik zal daarin niet alles kunnen zien helaas. ik zal dan ook maar een gedeelte bij je aan kunnen sluiten…
Ik hoor graag van je. Gr nicole

Haha ok, ik kom uit Sint oedenrode. Zo moet het lukken dacht ik. Groetjes

Hi Paul,

staan je reisplannen al vast?

Ik zoek iemand die in september met mij een deel van Brazilië wil ontdekken. Zit dat nog in jouw mogelijkheden?

Groetjes, Linda