Reisgenoot Zuid Amerika (Peru, Ecuador, Colombia) - sept, okt, nov en/of dec 2014

Hoi allemaal,

Dit najaar wil ik een reis maken van een paar maanden door Zuid Amerika. Colombia trekt me enorm, Peru en Ecuador ook.
Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot voor deze reis of een deel ervan (een maand samen door een van deze landen reizen vind ik bijvoorbeeld ook prima).

Iets meer over mijzelf; ik ben 31 jaar, kom uit Rotterdam en heb redelijk wat reiservaring. Ik heb dit jaar 4 maanden door Azie gebackpackt en ben eerder ook in Argentinie en Costa Rica geweest. Deze zomer hoop ik ook mijn Spaans weer een beetje op te kunnen halen :slight_smile: Op reis vind ik het fijn om nieuwe dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten, lekker te eten en drinken, actief bezig te zijn maar zeker ook op het strand te liggen en vrij basic te overnachten (al hoeft niet altijd alles super low budget te zijn).

Groetjes,
Chantal

Hallo Chantal,

Ben je van plan om vanaf sep t/m december te gaan?
Ik ben zelf een half jaar in ecuador geweest en zou graag nog een aantal andere landen willen bezoeken in Zuid-amerika, alleen heb ik maar een aantal weken vakantie.

Ik hoor graag welke periode jij van plan bent te gaan.
Groetjes, Fabiënne

Hi Fabienne,

Ik ben inderdaad van plan om in september (eventueel oktober) te vertrekken voor een maand of 3/4. Ik vind het geen probleem om in deze periode met verschillende reisgenootjes op te trekken dus als je een paar weken samen zou willen reizen is dat ook prima, mits je in een beetje relaxt tempo wil reizen en niet meerdere landen in een paar weken wil proppen. Wanneer ben je van plan te gaan en welk land spreekt jou het meeste aan?

Groetjes,
Chantal

Hi Chantal (en naamgenoot Fabienne),

Volgens mij heb ik ook al op je oproep gereageerd via een ander forum dus sorry voor het spammen :wink:

Misschien sluiten mijn plannen op die van jullie? Namelijk voor 3 of 4 weken door Peru en Bolivia reizen in sep en/of okt.

Groetjes Fabienne