Reisgenoot gezocht naar Chili, Peru en Bolivia nov ´07

Hoi hoi!!

Ik ben op zoek naar een leuke, reislustige reisgenoot (m) voor mijn reis naar Chili, Peru en Bolivia. Ik ben van plan om halverwege november die kant op te vliegen en daar 4 weken te backpacken.

Ben je tussen de 25 en 34 jaar? en heb jij de instelling van GO with the FLOW?
Laat dan wat van je horen!

San

Draatje,

Ik ben ook van plan om in oktober/november een maand naar zuid amerika te gaan. Ik had eerst het idee om naar argentinie en Brazilie te gaan en was via dit forum op zoek naar een reisgenoot daarvoor. Tot op heden heb ik nog geen reisgenoot gevonden. Het maakt mij overigens niet uit naar welk land(en) in zuid amerika ik ga. Dus als jij mij kunt overtuigen dat de reis naar chili, peru en bolivia leuker is dan een reis naar argenitinie en Brazilie, dan wil ik wel kijken of het tussen ons klikt om samen die reis te maken.

Ik hoor wel van je.
De reiziger

Hoi,

We kunnen natuurlijk ook nog Argentinie meepikken als we samen gaan reizen. Ik wil graag naar Peru omdat ik daar vanaf januari 2008 voor 4 maanden ga werken met weeskindjes.

Natuurlijk kan ik je gaan overtuigen, maar je zegt zelf al dat het je niks uitmaakt naar wat voor land je gaat afreizen… dus dan bespaar ik mij de moeite wel :stuck_out_tongue:

Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Ben je een man of een vrouw?

Vertel vertel!!

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Wordt dat dan niet een beetje veel. Chili, Peru, Bolivia en Argentinie in 4 weken?

Ik kom uit Utrecht, ben 36 jaar en ben een man en wil zoveel mogelijk van zuid amerika zien, maar wel lekker relax aan.

Hoe oud ben jij en waar kom jij vandaan? heb je overigens enige ervaring met backpacken?

Reiziger

Hey Reiziger! :wereld:

Ik ben vrouw (28) en heb nog geen ervaring met backpacken.
Maar ik ga vanaf 21 september backpacken in Guatemala, Mexico, Belize en Honduras, dus tegen die tijd dat “wij” naar Peru, Chili, Bolivia en Argentinie willen heb ik wel ervaring :wink:

mail me anders even op: [EMAIL=“sandratheunissen@orange.nl”]sandratheunissen@orange.nl

Greetz San