Peru en Bolivia

Ik zoek een reisgenootje, ik ben zelf 25j en zou zuid amerika willen zien. Nu zit ik nog met de vraag wanneer de beste reisperiode daar zou kunnen zijn en of er iemand mee wilt reizen :slight_smile:

Grtjs charlotte

Hoi Charlotte,

Lineke en ik, Jana, zijn ook op zoek naar een reisgenoot. Wij hebben ook een bericht geplaatst… Ik zag jouw oproep, wanneer wil jij gaan?
Wij willen graag in jan. 2017 voor 4 weken naar Argentinië en Chili, daar een auto huren. Daarna verder naar Peru en Bolivia. Dus totaal een 8 of 9 weken.
Wij zoeken vooral mensen die mee willen met de auto om de kosten te delen. Maar als het klikt kunnen we natuurlijk verder samen reizen.
Sluit dit een beetje aan op wat jij wilt?

Groetjes Lineke en Jana

Hey Charlotte!

Mijn plan is om 27 augustus t/m 25 september naar Peru en Bolivia te reizen.
Als je wilt aanhaken of het je leuk lijkt (deels) samen te reizen lijkt me dat gezellig!
You’re welcome, dus laat maar van je horen als je interesse hebt en de data je ook liggen natuurlijk :slight_smile:

Groetjes, Dennis (22 jr.)

Aai, ik vertrek 4 juli naar Colombia en eindig 29 september in Santa Cruz / Bolivia. Weet niet wanneer en hoe lang jij van plan bent te gaan.
Groetjes

Hey, bedankt voor je berichtje! wij waren van plan om in januari te vertrekken en voor 2 maanden te gaan reizen. Het blijkt dan echter regenseizoen te zijn in Bolivia en Peru. Dus waarschijnlijk gaan we de periode verschuiven naar maart/april 2017.
Voor jou schiet het dus al op! Heel erg veel plezier toegewenst! Groetjes

Dank je wel, jullie ook alvast…

Oké! Klinkt als een mooie reis!
Waarschijnlijk zitten we dan wel ongeveer dezelfde data in dezelfde omgeving.
Ik ga begin in Lima (31 aug.) en eindig ook in Santa Cruz (25 sept.).
Daarvoor heb ik nog een verlengde overstap van ruim 3 dagen in New York.
Misschien leuk samen een hike of trekking o.i.d. te gaan doen als dat je aanspreekt en als we in de buurt zijn natuurlijk.
Jij vertrek ook al vrij snel nu, in ieders geval alvast een goede reis!
Groetjes

Hoi Dennis, ik denk dat ik al wat eerder in Peru ben. Maar we kunnen contact houden… Bericht maar als je aankomt als je wilt en dan kunnen we zien of we kunnen meeten… Groetjes