reisgenootje gezocht peru&bolivia juli-aug. 2008

Hallo!

Ik ben Ilona, 21 jaar en ben eerste jaar Pabo student. Deze zomer wil ik 6 weken trekken door Peru en Bolivia en ik ben op zoek naar een reisgenootje.

Mocht het je wat lijken dan hoor ik het graag!

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Komende zomer denk ik ook die kant op te gaan, maar zit misschien nog wel te denken aan ecuador…
Weet niet of je vaak op dit forum komt, maar laat anders wat weten, mogelijk dat we ideeen kunnen uitwisselen.

Groetjes,
John

Hoi Ilona,

Ik zit ook te denken om in juli en augustus die kant op te reizen. Ik heb alleen mijn twijfels over het klimaat. Ik wil wel naar een land toe waar het klimaat aangenaam is en waar je ook een dagje op het strand kan liggen… Ik weet niet of dit mogelijk is in deze periode?

groetjes,
kim

Hoi Ilona,

Ik denk er al heel lang over om naar Peru te gaan en dit jaar gaat het er eindelijk van komen. Ik zou met een goede schoolvriendin gaan( zit in het laatste jaar van de SPH) maar zij twijfelt en ik wil eigenlijk niet van haar mijn reis af laten hangen. Maar wil ook liever niet alleen gaan. Ik zou eigenlijk in september gaan maar eerder kan ook. Ben heel benieuwd wat jou plannen zijn! Je kunt me ook altijd mailen als je wil.

Groetjes,
Linda

Hoi Ilona,

Sorry dat ik zo laat reageer op je mailtje. Helaas is voor mij 6 juli nette vroeg.
Dit kan ik niet regelen met mijn werk.
Hoop dat je nog iemand vind en dat je een leuke reis hebt.
Als je bent geweest, laat je dan weten hoe het was?

Succes.

Groetjes,
Linda

Hoi Ilona,

Ik ben al bijna 2 maanden aan het reizen en zit op dit moment in Colombia.
Op 15 juni begin ik aan een Spaanse cursus in Cuzco voor 4 weken en de daaropvolgende 6 weken wil ik ook door peru en bolivia reizen. Dus wie weet komen onze plannen overeen? Weet je al waar je ongeveer heen wilt in Peru en Bolivia en wanneer je gaat? Je kunt me ook op me hotmail mailen, [EMAIL=“marjolein_vdpol81@hotmail.com”]marjolein_vdpol81@hotmail.com.

Hoi Ilona,

wij hebben pas net een profiel aangemaakt, maar ik zag je bericht en ik dacht ik reageer gelijk eventjes. Wij stelletje (20/21) Rik en Edith zijn onze reis naar Peru en Bolivia aan het plannen. We vertrekken op 2 juli en we gaan op 14 augustus weer terug. Misschien kunnen we contact houden, voor tips of om elkaar eventueel daar te zien? als je hier intresse in hebt kan je een persoonlijk berichtje sturen!

groetjes Edith en Rik

Hoi Ilona! Grappig: ik kom me op deze site aanmelden omdat ik ook op zoek ben naar een reismaatje. Ik zou met een vriendin gaan, maar door omstandigheden kan zij ineens niet mee. Zonde van het geld natuurlijk voor haar, en de ervaring, maar mijn vlucht staat nog wel steeds. Heb niet zo heel veel zin om alleen te gaan, dus zoek een gezellig iemand om bij aan te sluiten. Ik vertrek op 21 juli en kom terug op 26 augustus. Werk al in het onderwijs, dus misschien kan ik ook iets voor je betekenen! Haha! Hoor wel wat je er van vindt! Mail je me? groetjes Joyce