Ik ben een avontuurlijke meid van 22 jaar en ben op zoek naar één of meerdere enthousiaste en sportieve personen (liefst tussen 20 en 25) die voor anderhalve maand mee willen rondtrekken in Peru en Bolivia. Als studente (laatste jaar kinesitherapie in Gent) kan ik moeilijk anders dan te vertrekken in juli…
Doel van de reis: ontdekken nieuwe cultuur, incatrail doen (bergtochten), interessante steden bezoeken, nieuwe mensen leren kennen, gezellig babbelen, feestjes …
Ik hoop op vlugge reacties, vermits er kerstpromoties in zicht zijn!
heb ook intresse om naar Peru en Bolivia te gaan ontdekken, bedoeling is ook juli te vertrekken (2 tot 3 maanden) en zoek eventueel ook nog iemand om samen mee te vertrekken. ben zelf ook avontuurlijk ingesteld en heb al 2 weliswaar kortere (2weekjes) backpack vakanties gedaan in India en China… ben zelf 24 en van limburg, moest je nog iemand zoeken laat maar iets weten
Ik ben eigenlijk precies hetzelfde van plan voor deze zomer. 6 weken trekken door peru en bolivia. Rond 5 juli heb ik vakantie tot 17 augustus.
Ik ben 21 jaar en eerste jaars student Pabo. Vorig jaar heb ik wel rondgetrokken in Mexico maar niet echt als backpacker. Ik ga liever ook met iemand, maar krijg niemand van mijn vriendinnen echt zo enthousiast dat ze mee gaan.
Ben een tijdje niet meer op site geweest. Vandaar het late antwoord… Leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben. Twas enkel een beetje laat voor mij.
Ik heb ondertussen mijn reisje al vastliggen. 2 vriendinnen waren toch plots enthousiast om mee te gaan. We trekken van 29 juni tot 5 augustus rond in Peru.
Ben je nog steeds op zoek naar een reismaatje? Ik nl wel! Ik vertrek op 21 juli naar Lima en reis door tot 26 augustus. Ben ook op zoek naar een reismaatje, en heb ook een advertentie gezet. Mocht je nog geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag! Groetjes Joyce
vanaf 8 juli t/m 23 augustus reis ik ook door Peru en Bolivia. Va 1 augustus nem ik afscheid van mijn reismattie en dan is het plan om (alleen) naar La Paz te vliegen voor de zoutvlaktes, Potosi en Sucre. Een reismaatje altijd leuk!
Deze post is van een aantal jaar geleden, maar toevallig kwam ik hier ook terecht. Ik ben in augustus ook in Peru en zou het leuk vinden om een stuk of stukjes samen te reizen. Ik ben vanaf 16 augustus beschikbaar en was van plan dan ook richting la paz te gaan voor de zoutvlaktes en la pampas (noorden Bolivia). Misschien kunnen we iets samen doen?
Ik ben trouwens 21 jaar en als het goed is in de zomer afgestudeerd hbo-pedagoog. Dit wordt mijn eerste verre reis en ik heb er enorm veel zin in. Ook wel een beetje spannend natuurlijk! De eerste vier weken van mijn reis heb ik spaanse les en doe ik vrijwilligerswerk. Hopelijk is mijn spaans dan op dusdanig niveau dat ik mijzelf een beetje verstaanbaar kan maken in Peru en Boliva.