Rondreis Peru/Bolivia in Mei/Juni

Hallo mensen!

Ik heb mijn ticket naar Peru geboekt, 6 mei vertrek ik om twee maanden later weer terug te vliegen! :smiley: In de tussentijd wil ik graag zoveel mogelijk van Peru en Bolivia zien! Ik ben best een avontuurlijk persoon dus er staat weinig gepland, maar wel zou het leuk zijn als er mensen rond die tijd ook in de buurt zijn om samen te kunnen genieten van wat deze prachtige landen te bieden hebben! :slight_smile:
Het is dus niet mijn bedoeling om weken aan iemand vast te zitten maar het lijkt me wel heel leuk om te meeten!

Let me know!

Greetz, Marnix!

Volgens mij heb ik op je andere post gereageerd en is deze nieuwer… Ik heb pas een paar dagen geleden geregistreerd en ben blijkbaar nog een kneusje:)

Hoi Marnix!

Ik vlieg ook binnenkort naar Peru, Lima: 14 april en ga uiteindelijk omhoog reizen naar midden Amerika maar ben wel van plan twee a drie maanden in Peru te zijn. Zelf ga ik ook alleen en zonder te veel plannen, liefst ook aan niemand binden maar meeten kan natuurlijk altijd leuk zijn! ervaringen en avonturen delen en dan gewoon weer je eigen weg gaan.
Ik ben 24, kom uit Haarlem en ben momenteel werkzaam in de psychiatrie en gehandicaptenzorg (even een korte introductie :))
Laat maar weten als t je leuk lijkt contact te houden om eventueel daar te meeten.

Groetjes! Marjolein
:zon02:

hey, wat leuk! Ik heb hetzelfde idee. Ik wil in dezelfde periode naar peru en bolivia. Ik ben van plan in bolivia vrijwilligerswerk te gaan doen. ik ga deze week een ticket boeken dan weet ik de exacte datum, maar lijkt me leuk daar keer af te spreken. Kilroy adviseerde mij de inca trail al in nederland vast te leggen, om zeker te weten dat je de officiele route kan lopen en goede begeleiding krijgt blablabla… Heb jij dat gedaan?
groetjes Heleen

Hee Marnix!

ik vertrek 1 mei naar Peru en ga dan twee maanden Spaans leren in Cusco (en ga daar dan wonen in een studentenhuis), heb twee jaar geleden ook in Peru, Bolivia en Chili gereist. Misschien leuk om een keer af te spreken daar! Over mezelf, avontuurlijk, 23 en studeer nog.

liefs Edith