Peru en Bolivia in juni 2009

Ola! Ik ben een spontane meid van 26 jaar en kan in juni 5 weken vrij nemen! Ik heb al een paar mooie reizen gemaakt (Australie, Nieuw Zeeland, ZO Azie, Mexico en Guatemala). Dit keer zou ik heel graag naar Peru en Bolivia willen! Denk aan Lima, Cusco, de Inca trail naar de Machu Picchu, Manu national Park, Lake Titicaca, La Paz en de zoutmeren van Uyuni en alle mooie dingen ertussen. Ongeveer dezeflde plannen en zin om mee te gaan? Let me know! Groetjes, Karlijn

Ik heb je net een prive bericht gestuurd :slight_smile:

Hallo Karlijn,
Zelf ga ik vanaf 29 mei drie weken naar Peru. Ik heb ongeveer dezelfde bezienswaardigheden als jij in mijn hoofd. Bovenaan staat de inca trail en Cuzco. Ik arriveer in Lima. Misschien is het leuk iets af te spreken? Zelf ben ik 27 jaar, vorig jaar door India gereisd. Dit was super leuk. Ik ben gemakkelijk in de omgang en ondernemend en avontuurlijk ingesteld.
Groetjes, Jacobine

Hoi Karlijn,

Ben zelf (man26)van plan om in dezelfde periode op vakantie te gaan, maar heb nog geen concrete plannen. Peru en Bolivia lijken me erg mooi. Heb in Thailand rondgereisd en daar ook een trekking gedaan van 3 dagen, was echt super.
Ben niet zo moeilijk en pas me gemakkelijk aan. Laat maar even weten of je al een reismaatje gevonden hebt.

Groeten, Ivan