Peru en Bolivia september 2010

Hoi,

In september 2010 wil ik graag naar Peru en Bolivia om daar een rondreis te maken van max. 4 weken. De groepen bij een groepsreis vind ik te groot en niet spannend genoeg. En aangezien ik net niet stoer genoeg ben om in mijn eentje in Zuid Amerika te gaan backpacken, hoop ik hier een gezellige en positief ingestelde reisgenoot (m/v, ca. 25-40) te vinden.
Ik ben 31, hou wel van avontuur en een uitdaging, gevoel voor humor en een goed gesprek. Ik heb al wel wat van de wereld mogen zien, al heb ik nog geen ervaring met echt backpacken.
In Peru en Bolivia wil ik in ieder geval naar Machu Picchu via de Inca Trail (of andere trekking), Cuzco, Nazca lijnen, Colce Canyon, Titicacameer, zoutvlaktes bij Uyuni, La Paz en een paar dagen in het Amazonegebied in Bolivia verblijven. Reizen via trein en bus.

Heb jij voor september ongeveer dezelfde plannen, of ben je daar op dat moment en zou je het leuk vinden om samen op pad te gaan, dan hoor ik graag van je :slight_smile: Ook als je tips of je ervaringen wil delen, zou ik het leuk vinden als je reageert!

Groetjes Nicolette

Hoi Nicolette,

Peru staat ook op mijn wensenlijstje van landen waar ik erg graag heen zou willen. En waarom niet aankomende september…;).
Een aantal bezienswaardigheden die je opnoemt, zou ik ook zeer zeker willen bezichtigen. Een aantal zijn mij onbekend, maar daarom wellicht des te leuker…
Concrete plannen heb ik dus niet, maar ben daar ook erg makkelijk in.
Heb zelf nog nooit met een reisgenoot een dergelijke reis gemaakt, maar zou dat graag eens ervaren.
Backpacken vind ik geweldig en van de natuur kan ik ook geen genoeg krijgen.
Ik ben een M, 34 en heet Marc.
Wellicht kunnen we eens wat ideeën uitwisselen als je dat leuk lijkt.

Gr
Marc

Hoi Marc,

Lijkt me zeker leuk om wat ideeen uit te wisselen! :slight_smile: Ik stuur je morgen wel even een mailtje met iets meer inhoud dan dit berichtje :wink:

Groetjes Nicolette

Heej Nicolette en Marc,

Is het jullie nog gelukt een vakantie te plannen voor September??
Ik heb ook de plannen om in September naar Peru en Boliva te gaan, maar t is natuurlijk veel gezelliger om samen te gaan…hebben jullie de reis al uitgestippeld en kan er misschien nog een derde persoon bij?!? :wink: Ik hoor het wel.

Groetjes
Suzan

Hoi Suzan,

Leuk dat je een berichtje stuurt. We hebben inderdaad de reis al helemaal uitgestippeld met het nodige gepuzzel :smiley: Een derde persoon erbij heeft voor- en nadelen die ik eerst met Marc wil bespreken voordat ik hier op in ga richting jou. Ik zag trouwens ook de andere reacties die je gisteren op dit forum hebt geplaatst… je hebt ook plannen om in september naar Indonesie te gaan? :S

Groetjes Nicolette