Reisgenoten voor Peru/Bolivia najaar 2016

Hey allemaal,

Mijn naam is Kallin. Ik ben een open, sociale, avontuurlijke en relaxte jongen van 34 jaar. Ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenoten voor een gave reis naar Peru en Bolivia.

Aangezien ik al heel lang naar Zuid-Amerika wil, moet het er dit jaar van komen :slight_smile: Helaas heb ik geen onbeperkte vrije tijd om het hele continent in één keer door reizen, dus wil ik rondreizen door Peru en Bolivia (je moet ergens beginnen ;)). Lijken mij de mooiste qua natuur/cultuur. Ik zit te denken om dit in ongeveer 4 weken te doen.

Liefst reis ik buiten hoogseizoen (zomer), dus ik dacht om in het najaar (sept/okt) de reis te maken. Maar ik ben flexibel daarin, dus andere periode is ook bespreekbaar. Hoe de reisroute precies loopt is nog open, maar ik wil graag Cusco, 4 daagse Inca Trail wandelen, zoutvlaktes Bolivia bezoeken.

Lijkt het je ook wat om door Peru/Bolivia te reizen en samen een mooie route uit te stippelen? Dan hoor ik dat graag!

groetjes,
Kallin

Hey,

ik vlieg 27 aug naar Peru. Mocht je willen afspreken daar of n stukje samen willen reizen kunnen we gedachten wisselen.

Sara, 36, Amsterdam

Kallin heb jij een motorrijbewijs? Peru zou ik ook willen combineren met bolivie maar de zoutvlaktes in combinatie met de deathroad op een 2 wieler moet magisch zijn. ( alhoewel de downhill vd deathroad met de mountainbike ook wel top is). Ben ook van plan om eind deze maand of in juni naar colombia te gaan met een begeleide rondreis om al eens te gaan verkennen. Maar het liefst trek ik er zelf op uit met een compagnon. Maar mijn spaans is niet echt vloeiend en ik weet uit ervaring dat het rondtrekken in zuid amerika niet echt gemakkelijk is als je de taal niet vloeiend spreekt :blush:

• Updated - - -

Grtjs Hans (sorry was men naam vergete te melden)

Ajj, dat is me te vroeg. Ik wil vanaf januari 2017 naar zuid Amerika (langer dan 4 weken) maar een periode samen reizen is altijd een optie. Je wilt iig dingen doen die ik ook wil doen!
Groetjes

hallo ik heb ok intresse dit is mijn mail adres corner88@hotmail.com groetjes

Hoi,
thanks voor de interesse maar ik heb mijn vliegticket en Inca trail al geboekt. Ik vertrek begin september naar Peru.