Reisgenoot gezocht voor backpack 4 à 5 weken Peru-Bolivia (sept/okt 2017)

Hallo allemaal,

Ik ben Kaylee (24) en sta op het punt om af te studeren, maar voor die tijd wil ik graag nog iets van de wereld zien! Vanaf eind september ben ik dan ook van plan om voor 4 à 5 weken naar Peru en Bolivia (of meer) te gaan. Plekken die ik graag wil bezoeken zijn o.a.: Lima, Huacachina, Huaraz, Nazca, Arequipa, Colca Canyon, Titicacameer, Cusco, Machu Picchu, La Paz, Cuzco, Sucre, Uyuni, Humahuaca. Het lijkt me erg leuk om deze reis met iemand te delen, dus wil ga je ook rond deze periode naar deze landen? Neem vooral contact met me op! Tevens spreek ik ook vloeiend spaans, dus een groot voordeel is daarmee al behaald :slight_smile:

Hoor het graag als iemand interesse heeft!

Groetjes Kaylee

Hi Kaylee,

Sta je ook open voor landen als Chili, Uruguay & Argentinie eventueel?
Ik zou graag begin Oktober die kant op gaan (en zoek nog een leuk reismaatje). :dag:

Groetjes,
Renske

Jaaa nou moet ik toch ook even reageren!

Zuid-Amerika staat al heel lang hoog op m’n lijstje en had vorig jaar al gezegd dat het de volgende grote reis zou worden. Had eigenlijk beetje besloten er mee te wachten tot volgend jaar, maar heb deze zomer nog steeds geen plannen en toen zag ik deze oproep staan. Ja, dan kriebelt het wel gelijk natuurlijk :D!

Dus ik dacht toch maar even berichtje wagen en wie weet dan toch maar dit jaar, kan in ieder geval even kijken of het een beetje klikt en allemaal op 1 lijn zit. Gaat het bij jou ook om 4 a 5 weken Renske? dat is het enige puntje voor mij namelijk, denk niet dat ik 5 weken op rij vrij kan krijgen, 4 weken word al beetje stoeien denk ik.

Verder over mij misschien nog een beetje, Erik, 32j, reis erg graag :). Heb al een aantal mooie plekjes gehad en voeg er het liefst met regelmaat een nieuwe ervaring aan toe. Een beetje avontuurlijker vind ik ook wel leuk op z’n tijd, goeie wandeling/trektochtje, raften, fietstocht enz. afhankelijk wat het gebied te bieden heeft natuurlijk.

Ik hoor het wel!

Gr.
Erik

Hee allemaal,

Ik heb vanaf 6 oktober 3 weken vakantie en dan wil ik ook richting Zuid-Amerika gaan. Het land staat eigenlijk nog vrij open, maar Peru, Bolivia, Colombia en Ecuador spreken mij erg aan. Wellicht dat we (een gedeelte) samen kunnen reizen als de plannen overeenkomen.

Even kort iets over mezelf. Ik ben 27 jaar, komt uit Brabant en werk in de gehandicaptenzorg. Ik heb al wel vaker voor langere tijd (alleen) gereisd in Azië en Nieuw-Zeeland, maar in Zuid-Amerika ben ik nog niet eerder geweest en ik spreek dan ook geen woord Spaans ;)…
Ik wil tijdens mijn reizen altijd veel zien en doen maar een keer een dagje relaxen en een feestje hoort daar natuurlijk ook bij. Ik kijk van te voren altijd wel wat ik allemaal graag zou willen zien, maar ik ben niet iemand die al van te voren van A tot Z alles al gepland heeft.

Mocht iemand het leuk vinden om te kijken of de plannen overeenkomen, dan hoor ik het graag :)!

Groetjes Amy

De tickets naar Lima zijn al geboekt, helaas!