Hoi allemaal,
Komende herfst ben ik van plan het regenachtige weer in Nederland achter me te laten en een trip te maken naar Peru en Bolivia. Het plan is om te beginnen in Lima om vervolgens via Arequipa, Machu Picchu, Lake Titicaca en La Paz door te reizen naar de prachtige zoutvlaktes van Uyuni. Helaas heb ik niemand om deze prachtige reis mee te maken en daarom ben ik op zoek naar iemand die in dezelfde periode in een van deze landen is of met mij mee wil. Het plan is om deze route in 3-4 weken af te leggen en Nederland te verlaten op of rond 5 oktober.
Ik ben 24 jaar, werkend en heb al aardig wat reiservaring in mijn backpack zitten. Het liefst verblijf ik in hostels om zo medereizigers te ontmoeten en hun reisverhalen te horen. Verder ben ik ook van plan veel contact te maken met locals: via internet heb ik al wat mensen in Lima leren kennen en ik hoop ook in andere steden nog wat leuke contacten op te doen voor aanvang van de reis.
Lijkt het je wat om samen te reizen? Stuur me dan een berichtje of reageer op deze post!
Groetjes,
Laurens