Ik wil eind April of begin Mei graag richting Zuid Amerika, in het speciaal Peru en Bolivia! Het lijkt me echter veel leuker om een tijdje met iemand samen te reizen om van alles te doen en te ontdekken! Ik ben zelf een jongen van 23 en zoek een gezellig iemand tussen de 20-30. Ga jij ook in die periode naar een van deze landen, Let me know! en misschien kunnen we samen reizen!
Ik vertrek 21 juni naar Bolivia en ben dan in juni en juli in Bolivia en Peru.
Als we overlap hebben kunnen we wellicht een stuk van Peru of Bolivia samen ontdekken?
Hey Heleen!
Jij gaat dus 21 juni weg? Jammer want precies op die dag heb je een heel leuk volksfeest, de zonnewende, in een ruine bij Cusco! In ieder geval kan ik niet zo laat vertrekken aangezien ik 10 juli eigenlijk al weer terug wil zijn. Maar als jouw datum al vast staat dan zouden we eventueel wel vanaf de 21e wel kunnen meeten ergens in peru ofzo! mailen mag altijd: magnous_l@hotmail.com
Groetjes, Marnix
Hé Marnix,
Als het goed is ben ik van 24 mei t/m 20 juni ook in Peru, Bolivia of ergens in die hoek. Het is mijn eerste reis naar Zuid Amerika, voorheen heb ik veel van Azië gezien. Dus, omdat ik nog een “zuid amerika groentje” ben lijkt het me gezellig om ergens tijdens die reis een reisgenoot te hebben.
Misschien heb je zowiezo nog tips voor me voor de reis?
Ik ben 26 jaar, Intensive Care verpleegkundige en woon in Oosterhout (bij Breda).
Ik hoor graag van je,
Grtz! Sanul