Gezellig reisgenootje gezocht voor Peru (evt Bolivia) mei/juni 2011

Hallo allemaal,

Ik ben Ilona en ben 21 jaar. Officieel studeer ik diergeneeskunde in Utrecht, maar dit jaar ben ik er even tussenuit omdat ik vanaf februari voor 4 maanden naar Midden & Zuid-Amerika ga:)
Een groot deel van mn reis heb ik al gepland (groepsreis, Spaanse lessen etc) maar de laatste weken van m’n reis staan nog helemaal open. Het enige dat zeker is, is dat ik op 24 april in Ecuador klaar ben met m’n Spaanse lessen (of ongeveer 10 mei, als ik er vrijwilligerswerk achteraan zou plakken) en op 16 juni vanuit Lima weer naar Nederland vlieg.
In de tussentijd zou ik graag Peru (en eventueel Bolivia) bezoeken en daar lowbudget (maar veilig!) rondreizen.
Ik kan dit natuurlijk alleen doen maar het lijkt me veel gezelliger en praktischer om deze/dit land(en) samen met iemand te verkennen! Kortom, als jij ook plannen hebt om in mei/juni 2011 die kant om te gaan zou ik graag met je in contact komen om te kijken of we misschien samen kunnen reizen:) Dus laat je enthousiaste reacties hier achter! =) (De tijd tussen 24 april en 16 juni kan ik trouwens helemaal aan jouw/onze plannen aanpassen!)

Groetjes,
Ilona

Dag Ilona,

Mijn plan is al sinds bijna een jaar om in mei - begin juni 2011 in Peru te gaan rondreizen dus dat lijkt mij perfect overeen te komen :slight_smile: 'k Zou dus wel graag eens bespreken of we iets samen kunnen regelen. Mail je me even op davyvr@hotmail.com?

Groetjes,
Davy

Beste Ilona,

Ik ga in Mei een maandje vrijwilligerswerk in een wawawasi,kinderopvang, doen in Peru, in Cuzco. Ook ga ik spaanse lessen volgen, waar ik hier nu in Nl van te voren al mee begin. Aangezien ik in een prachtig land zit, wil ik wel dolgraag iets zien van deze prachtige omgeving en mij lijkt het ook leuk om ervaringen van excursies/tripjes te kunnen delen met iemand.
Heb je inmiddels al contacten gelegd of ben je nog geintresseerd misschien en misschien wel samen wat te kunnen ondernemen in peru?
Ik hoor het wel!
Groetjes, Ita

O,ik kijk nu pas naar de datum en je zit denk ik al in amerika?? Geniet er van!Groetjes,Ita

Hoi Ilona,

leuke plannen! Ik woon en werk in het zuiden van Ecuador. Waar ga je precies Spaanse lessen volgen?

Heb plannen om naar Peru en Bolivia te reizen, maar pas in juni/juli/augustus. Als je meer over Ecuador of Peru wilt weten, stuur me dan even een bericht!

Veel plezier!

hola

wie van jullie zit er nu in Peru? Ik zit momenteel in Lima en zoek iemand om mee verder te reizen,richting Cusco. Maar mag ook Bolivia of Chili zijn,ben heel flexibel

:dag: