Peru en Bolivia Juli - Augustus 2010

Hoi allemaal,

Deze zomer wil ik gaan reizen door Peru en Bolivia en ik ben daarvoor op zoek naar een reisgenoot. Ik ben een sportief en avontuurlijk ingesteld persoon en wil zeker een (aantal) trekkings gaan maken. Ook zit ik er aan te denken om een weekje te gaan golfsurfen. Maar lekker relaxen, steden bezoeken of genieten van een Peruaans biertje vind ik ook zeker niet verkeerd. Ik ben 24 jaar en student geneeskunde. Ik spreek nog geen vloeiend Spaans maar daar wordt aan gewerkt :wink:

Hoop wat te horen,

Groetjes Lieke

Hallo Lieke,

In juli/augustus ben ik ook in Peru en ik wil ook naar Bolivia… Mij lijkt het ook wel erg gezellig om een stuk van mijn reis samen met iemand te doen.
Ik spreek ook nog geen Spaans, maar daarvoor verblijf ik de eerste vier weken van mijn reis in Cusco, ik heb daar Spaanse les en zal vrijwilligerswerk gaan doen. Daarna heb ik nog 3 weken waarin ik waarschijnlijk naar Bolivia wil reizen. De zoutvlaktes lijken mij erg leuk en ik hoor dat je daar een tour hebt die richting Chili gaat en die enorm mooi is. Vanuit Chili kun je dan weer makkelijk via de kustlijn naar Lima.
Ik ben trouwens 21 jaar (wordt tijdens mijn reis 22 :D) en ben als het goed is deze zomer een kersverse afgestudeerde hbo-pedagoog.

Misschien is het leuk om samen een stuk te reizen?? Of in ieder geval e-mailadressen uit te wisselen dat we elkaar bijvoorbeeld in Cusco kunnen treffen?

Groetjes,
Tine

Hey tientje,

Ik vertrek 15 juni naar Lima en zal vandaaruit in ongeveer anderhalve week naar cusco reizen. Daar wil ik 2 weken spaanseles gaan volgen en in een gastgezin verblijven. Daarna reis ik naar ecuador panama en costa rica. Welke weken verblijf jij in cusco en op welke school ga je spaans leren?

Gr stefan

Hallo Stefan,

Ik verblijf vanaf 18 juli in Cusco, daar heb ik dan 4 weken spaanse les en vrijwilligerswerk, ook in een gastgezin. Ik weet niet precies welke school, maar het is een Spaanse academie.
Volgens mij kruisen onze wegen dan net niet. Maar als je besluit langer in Cusco te blijven of naar Bolivia te gaan kun je me altijd even een berichtje sturen wie weet kunnen we dan nog een stukje samen reizen!

Groetjes,
Tine