Peru ;wie wie gaat er mee?

hoi!
inmiddels beginnen de reiskriebels weer te kriebelen en ben druk bezig om mijn volgende reis te plannen. helaas nog niemand gevonden die met me mee wil… het lijkt me gezellig om samen met iemand de reis te beginnen. samen plannen maken, en dingen onderweg delen met elkaar. ik wil graag naar Peru en wellicht ook nog naar Bolivia, ik ben van plan om 2 maanden te gaan reizen. ik zit er nog over te denken om de reis te beginnen met een cursus spaans in Cuzco. Ik hou van het ‘vrije’ reizen. enigzins een plan hebben maar daar ook makkelijk van af kunnen wijken en ergens langer blijven plakken of juist snel weer weg te gaan.

x Sanne

Hoi!

Zelf ben ik van plan om eind maart naar BA te gaan en vanaf daar na enkele weken af te reizen naar Peru, dus wie weet kunnen we daar nog meeten.
Denk dat ik daar vanaf april ben. Zowel in BA als in Cusco ga ik drie weken Spaans volgen en na enkele weken vertrek ik naar Ecuador om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor een maand. Gedurende mijn verblijf in Peru lijkt het me erg leuk om wat van Bolivia mee te pakken.

Succes en we horen weer!

Hoi Sanne,

Lijkt me geweldig je plan en ik wil zelf graag ook nog Spaans leren en Zuid-Amerika is nog wel een wens van me.
Misschien kun je me mailen op [EMAIL=“puckknopper@hotmail.com”]puckknopper@hotmail.com wanneer je zou willen gaan, en wat dingen over je zelf als leeftijd en interesses etc.
Zou het leuk vinden wat van je te horen.

groetjes,

Puck :wereld:

Hoi Sanne!

Ik heb hetzelfde idee, wil een paar weken spaans leren in cuzco en dan verder reizen, evt bolivia en ecuador, maar heb nog niks vast staan. Ik wil in september dit jaar vertrekken.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?

Groetjes Emma

Wat een leuke plannen allemaal :slight_smile:
Ben heir de laatste dingetjes aan het checken en dan kan er EINDELIJK geboekt worden :)!!

Welke tijd zullen jullie in Peru zijn? Wie weet is het leuk om daar drankje te doen of excursies of iets…

Groetjes Merel

Peru staat ook op mijn verlanglijstje. En ook ik zou het wel leuk vinden een reislustige reisgenoot te hebben. Helaas zijn dit soort mensen vaak veel jonger. Ik word dit jaar 60.
Maar wie weet…
Els.

Hoi!

Ik vertrek volgende week vrijdag naar Peru. Zal van 29 jan t/m ong 25 april in Cusco zitten. Eerst Spaans leren, daarna vrijwilligerswerk doen. Als jullie het leuk vinden een keer een drankje te doen, stuur dan maar een pb-tje.

Liefs,
yfy92

Hola Sanne

Uit Groningen zie ik,helemaal goed,hahaha
waar ben je op dit moment? ik zit in Lima,en zoek iemand om mee verder te reizen. Wil graag naar Cusco nog en dan verder naar Bolivia.
Hoor graag van je

saludos,

Josien

hey Josien,
leuk van je te horen! volgende week maandag 9 mei land ik in Peru, weet niet of je dr dan nog bent, maar anders kunnen we wat afspreken,
x Sanne

dan ben ik er nog wel
wat is je route? Ik wil volgende week richting cusco gaan en van daaruit naar bolivia…
zie je vast wel in Lima eerst

:dag:

hey, ik wilde naar paracas / pisco en alle andere mooie dingen langs de kust, in ieder geval via arequipa naar Cusco en dan denk ik weer naar Lima, ik kan helaas maar een maand blijven, heb je een leuk hostel in Lima?
:dag:

hey met jeroen gaaf idee
ik wil ook die kant op ik ben een 33 jarige
jongen die 6 maanden wil reizen kijken of we een beetje de zelfde plannen hebben ??
j

Hallo allemaal, ik ben van plan om vanaf eind augustus voor vier weken door of Peru of Chili of Ecuador te trekken. Ik ben op dit moment alleen maar ik ga toch wel omdat je altijd wel iemand tegenkomt. De taal ben ik redelijk bekend mee dus dat is alvast binnen. Wie weet wiens pad ik zal kruizen hahaha…