hoi!
augustus dit jaar vertrek ik naar Peru. hoogswaarschijnlijk start ik mijn reis ecuador om vervolgens naar Peru te gaan. vanuit daar wil ik doorreizen naar Chilli.
voor de gezelligheid en een veilig gevoel zou ik graag samen met iemand door Peru reizen. Als onze wegen scheiden tijdens de reis is dat prima. ik houd`van het ‘vrije’ reizen. als het ergens bevalt blijf je en als het niks is vertrek je de volgende dag weer.
als je nog vragen hebt, kan je me altijd mailen!
groetjes Sanne
Hey Sanne,
Deze zomer vertrek ik op 1 juli naar Cusco in Peru om daar Spaans te leren en vrijwilligerswerk te doen, ergens midden augustus ga ik ook nog de incatrail lopen. Echt een reismaatje kan ik dus niet zijn want blijf bijna alleen maar op dezelfde plek, maar als je in Cusco bent kunnen we wel samen een cerveza gaan drinken in de plaatselijke bar als je dat leuk vind.
Groetjes,
Henk
haha prima! doen we dat,groetjes
Hoi Sanne,
Deze zomer wil ik naar Peru en Chili, dus jouw plan klinkt goed! Hoeveel weken wil jij gaan? Ik ben Marjolein, studeer in Utrecht en spreek al wat Spaans. Ik heb nog niet echt concrete plannen dus sta overal voor open :). Als je nog geen reisgenootje hebt gevonden hoor ik graag van je!
Groetjes,
Marjolein
hoi Marjolein,
leuk om van je te horen! waarschijnlijk vertrek ik half augustus in verband met mijn werk. het plan is nu om 3 maanden te gaan. voordat ik naar peru ga ik misschien nog naar ecuador, maar daar ben ik nog niet zeker van. ben jij gebonden aan de zomervakantie ivm met je studie?
groetjes Sanne
Hoi Sanne,
3 maanden, ik ben jaloers! Ik heb vrij tot en met de eerste week van september, dus dan is half augustus wel laat. Maar ik zou natuurlijk eerst zelf taalles kunnen nemen ergens en dan nog drie weken mee naar Peru ofzo. Weet je al zeker dat je half augustus gaat?
Groetjes, Marjolein
Dag Dames!
Klinkt goed, al die plannen! Zal mezelf even voorstellen: Ik ben Evelien, 23 en woon nu in Den Haag, werk nu 2,5 jaar voor een groot softwarebedrijf en heb besloten dat het tijd is voor wat meer lol/het zien van de wereld! Mijn contract loopt eind juni af en heb besloten het niet te verlengen… Ik ben nergens aan gebonden en het lijkt me gewoon leuk wat mee van de wereld te zien! Prima om het voor een deel alleen te doen, maar het is natuurlijk wel gezellig/veilig om dit met andere mensen te doen!
Laat me weten wat het concrete plan is
groetjes,
Evelien
hoi Evelien!
goed besluit lijkt me! mijn concrete plan, op dit moment: half augustus wil ik vertrekken naar Peru, hier wil wil ik 6 weken zijn. een week hiervan is het lopen van de inca trail. vervolgens wil ik doorreizen naar Chilli, eindigen in Santiago om vanuit daar Paaseiland te bezoeken. er zijn dus een aantal dingen die vaststaan en die ik plan van te voren (oa incatrail en de vlucht naar Paaseiland.) de tussentijd ben ik niet van plan in te plannen, mijn ervaring is dat er in het land zelf plannen ontstaan.
wat is jouw plan? heb je een idee hoelang je weg wilt? laat me t maar weten en dan kunnen we wellicht contact houden en misschien het eerste deel van onze reis samen doen, dat lijkt mij heel fijn, in het begin even met iemand samen zijn,
Groetjes Sanne