Rondreis peru, chili, (bolivia), argentinië februari/maart 2010

Hoi!
Ik ben Yvonne, 28 jaar en wil graag een rondreis gaan maken in Zuid-Amerika en dan wil ik graag naar Peru, chili, (Bolivia) en Argentinië.
Ik wil 2 maanden gaan maar vanwege mijn werk zit ik vast aan de periode 1 februari t/m 1 april.
Ik wil veel gaan zien en doen en af en toe natuurlijk ook een dagje relaxen. Niet te veel van te voren boeken maar gewoon kijken waar de dag je gaat brengen.
Ik heb al vaker een rondreis gemaakt maar wil dit liever niet alleen doen. Heb jij zin om mee te gaan, laat het me dan weten.
Groetjes Yvonne

Hallo,

Heb plannen om voor 2 maand naar chili te gaan.
En ben ook nog op zoek naar een reisgenoot.
Ben een 38 jarige man.

Groet Erik

Hoi,
Ik ben van plan om van januari tot maart. Te gaan rondtrekken in zuid amerika, amerika… en what ever comes on my way!
maar vind het eng om dit alleen te doen… dus misschien zouden we samen een stukje kunnen optrekken ofzo??
Ik ben 22, woon in Amsterdam.
shanna686@gmail.com

Groetjes,
Shanna

Hai Yvonne,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jeannette, 29 jaar en woonachtig in Rijswijk (gemeente Den Haag).

Heb ook al gekeken naar georganiseerde reizen, maar teveel gepland en te duur!

Ik zou in de periode Februari / Maart naar Zuid- en/ of Centraal Amerika willen afreizen/ backpacken. Peru staat bij ook hoog op mn verlanglijstje. Ik ben afgelopen jaar naar Argentinie en Brazil geweest, was ook super.

Heb je al ideeen over wat je echt wilt gaan zien? bv, Inca trail, machu pichu?

Groetjes
Jeannette

hallo reizigers,

Ik zet hier ook maar even een reactie. Ben ook van plan om Argentinie
en eventueel nog Bolivia of Peru te bezoeken. Het liefst eind 2009 of begin 2010. Zoek hier nog een betrouwbare metgezel voor (m/v) tussen de 22 en 30 jaar. Reacties graag! Groetjes kees

Ha Yvonne,

Net als jij wil ik ook 1 febr. vertrekken naar Zuid Amerika. Alleen, niet voor een rondreis maar voor stage. Mijn bestemming is Peru, Cuzco. Ik heet Vera, studeer pedagogiek, ben 24 en woon in Amsterdam. Het lijkt me een stuk gezelliger om samen te vliegen dan alleen. Misschien kunnen we iets combineren?

Hoi!!

Ik ga eind januari naar Peru om daar voor 2 maanden vrijwilligerswerk te doen, daarna april t/m juni ga ik rondreizen door Bolivia/Argentinie en Brazillie. In July ga ik voor 3 maanden naar de Verenigde Staten!
Is er iemand in die periode in Zuid-Amerika? Zou graag een deel samen met iemand reizen.

Groetjes,
Debbie, 25 jaar en bijna afgestudeerd voor de opleiding toeristisch management in Utrecht.

Hoi hoi,

Ik vertrek 20 februari richting Peru, om daar 22 februari te beginnen aan een taalcursus Spaans van twee weken, daarna wil ik naar Machu Pichu. Ik ga voor 2 maanden naar Zuid Amerika maar heb nog geen vaste plannen na mijn eerste 3 weken…
Ik kom uit Den Haag en ben 32 jaar, mocht je interesse hebben, miss kunnen we kijken of we elkaar ergens in Peru kunnen ontmoeten…lijkt me gezellig!

mijn prive email is: [EMAIL=“kaatjeinaustralie@live.nl”]kaatjeinaustralie@live.nl

Groetjes Karen

Ha Yvonne,

Misschien kunnen we een aantal dagen samen optrekken. Ben van plan om volgende week naar Argentinie te vertrekken. Moet 1 maart weer terug zijn vanwege werk.

Groet, D (v35, Amsterdam)