Chili, Argentinië, Bolivië

Hello world!

Ik ben een jonge man van 32 jaar en probeer via deze weg mss iemand te vinden wie een deel van mijn reis zou willen mee doen of iemand ginder ontmoeten. Ben open, sociaal, feestje, genieten, bezoeken deze woordjes staan zeker in mijn eigenschappen.

Ben van plan om ergens begin 2014 2 maand rond te trekken in 3 landen. Indien gebrek aan tijd, toch zekerlijk Chili en Argentië.

Indien je nu al weet je in deze periode daar bent of ook zoiets wil doen? Let me know …

Ook grag een weekje gaan skiën / snowboarden.

PS: Indien nodig kan periode van vertrek aangepast worden. Eind 2013 bv?

Grts

J

Hey daar!
Al iemand gevonden?
Ik ben 30 en zou heel graag eind dit jaar/ begin volgend jaar Chili-Argentinië doen voor enkele weken met een paar mensen. 1 à 2 maanden lijkt mij top. Ik hou van de Spaanse cultuur en de extreme natuur, graag chillen, genieten, rondtrekken… en vooral ook Patagonië zien :-).
Ik ben ook fan van wintersport (snowboarden).
Interesse??

Hey Kathleen,

Alvast bedankt voor je reactie, een kennis zou mee gaan maar voor hem ligt het nog niet vast. Je bent zeker welkom :wink:
Hoe meer aanweziggen hoe beter het kwan worden! dezelfde smaken zijn zeker aanwezig zoals je hierboven beschrijfd.
Wintersport ben ik ook fan van en dacht er aan, ergens snowboarden op eeuwige sneeuw? Ondertussen ben ik er al heel wat mee bezig geweest en mijn route is ook al zo goed als uitgestippeld. Is niet meer zoals in titel beschreven maar aanpassing ernaar is mogelijk. Vertrek is in Lima ( Peru ) en terug naar huis via Buenos Aires ( Argentinië ). In Peru zijn er heel wat beziens waardigheden en activiteiten ik zou inplannen, van Peru door naar Bolivië ( Titicacameer, zoutvlaktes, La Paz etc … ), Argentinië zal het einde van de rit zijn. Véél tijd ga ik er niet door brengen, een beetje het noorden ( Iguazu en Buenos Aires liggen vast ) maar de rest word een beetje verkenning ter plaatse …

Indien je nog steeds interesse hebt, let me know!

Hey! Ik zou eerder Argentinië en Chili willen doen , maar Peru lijkt mij ook zeker de moeite. Misschien kunnen we een tijdje samen reizen, ik heb nog geen data vastgelegd. Heb jij al een bepaalde periode vastgelegd?
Groetjes,
Kathleen

Hallo,

Vraagje voor Inzepocket: in welke periode precies zou je door Peru trekken? Ik ga vanavond samen met m’n reisgenoot Vinnie de knoop doorhakken voor wat de vluchten (dus exacte reisdata) betreft. Dit zou ongeveer midden juli tot max. 11 augustus worden.
Ook 1 andere dame, Floor Hack (zie ook haar bericht hier ergens op het forum), ziet het zitten om ons te vervoegen in Peru.

Wij zouden uiteraard ook Lima, Cusco (misschien een korte afvaart op de Urubamba rivier) en Machu Picchu aandoen, en ik zou echt het mooie ‘Macaw Lick’ in het Bahuaja-Sonene National Park willen zien, Ajacucho, Andalaylas. Ook het dorpje Oyataytambo is naar verluid best een trip waard.

Mocht je medio juli in Lima zitten, dan kunnen wij drietjes misschien een stuk van de route samen doen? Ik vondt al een geweldig aanbod voor een 5-daagse trek inclusief bezoek aan Machu Pichu (neem een kijkje op: http://x-tremetourbulencia.com/contac-us.html?sTask=message&task=display&pf=2&lang=en).

Je mag me steeds rechtstreeks berichten (nicosegers@telenet.be) of op Skype toevoegen (m’n alias: inc0gnic0).

Groeten
Nico

Mijn excuses voor dit bericht, mijn reis is gewijzigd naar Azië

@ Kathleen, indien je intersse hebt om naar Azië te trekken? Ben aan het mikken op Thailand, Camboja, Vietnam en Laos.

Mvg

Jonathan

hey Kathleen, ik ben van plan om in Februari te beginnen met mijn reis door Zuid-Amerika en de eerste twee maanden ben ik van plan om Chili en Argentinië te verkennen. Heb je zin om mij te vergezellen?