ben op zoek naar iemand die zin heeft mee te gaan naar Chili of Argentinie voor een week of 3-4 ergens begin 2006. Heb nog geen concrete plannen dus alles is gezamelijk te overleggen. Ben een jonge vent van 31 die het leuk vind om ver op vakantie te gaan. Ik hou van een actieve vakantie, dus niet de hele dag op het strand (alhoewel een dagje zo nu en dan best lekker is), maar een beetje rondreizen en natuur en cultuur snuiven. Gewoon relaxed en leuk. Bergwandelen, sporten enzo, lekker hapje eten en drinken, kortom een lekkere complete vakantie:-)
Lijkt dit je ook wat of denk je een beetje in dezelfde richting, mail me dan ff!
Chili/Argentinie lenen zich ook prima om in je eentje te bereizen hoor. Ik zocht ook via deze website een reisgeno(o)t(e), maar heb ter plekke genoeg reisgenoten gezien. Leestip trouwens: ‘Op Staande Voet op Stap’, daar staan mijn ervaringen in over die regio en in mijn eentje reizen (www.coolywooly.nl)
Als ik kon zou k onmiddellijk meetrekken. Maar doort school die straks weer begint zal moeilijk gaan… Maar ik wens je ongeloofelijk veel succes.
Ik ben deze zomer een maand in noorwegen geweest met mensen die ik ook via internet heb leren kennen en ik moe zeggen k heb me echt ongelooflijk goed gehad.
De zomer daar voor ben ik midden-Afrika vrijwilligerswerk gaan geven en ook dat was een zalige ervaring, want degene die meegaan zitten meestal toch al op dezelfde golflengte qua reizen en de rest leer de dan wel erbij kennen he!
Veel succes en laat achteraf eens weten oe het is geweest want Chili en Argentinie zijn landen die ik zeker ook eens wil doen.
Ben je eigenlijk van plan ze te combineren of wordt het echt 1 van de 2?
Ik vertrek 11 december naar peru, lima en ben in januari/ februari hoogstwaarschijnlijk ook in chili/ argentinie (ik ga niet helemaal naar het zuiden, maar ergens midden ofzo en daarna door naar brazilie!) misschien zie ik je onderweg wel! ben namelijk wel van plan om inderdaad ook veel natuur, cultuur en actieve dingen te doen (zoals zandboarden en surfen)!
Ik vertrek begin november naar ecuador en trek zo via peru naar bolivia en Chili. Normaal ben ik dus in jan./ febru in Chili. Het mooiste gedeelte blijkt het noorden en het zuiden te zijn. In trek alleen rond maar in jan. komt er ook een vriend af.
Als je zin hebt om elkaar daar te, proberen, te ontmoeten mail me dan gerust terug op [EMAIL=“delanote_frank@hotmail.com”]delanote_frank@hotmail.com
Hoi, ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een vliegticket Chili van 23 december 2005 tot en met 15 januari 2006. In die periode zou ik bij iemand in huis zijn, maar dat ging plotseling niet door. Ik heb gedurende deze periode wel een huurauto (en wel 5 dagen paaseiland) maar verder nog geen concrete plannen. Wel een plekkie vrij in de huurauto dus. Ik dacht aan lekker naar het zuiden rijden en van 3 januari tot 7 januari even paaseiland aandoen en daarna nog naar het noorden. Misschien heb je zin om een stukje mee te rijden? Ik ben een 31-jarige dame (?) uit het oosten van Nederland. Interesse? Laat het me maar weten! Groetjes, Patricia:cool:
Heb je je plannen al rond? Heb je al een reisgenoot gevonden?
Ik ben van plan om in januari naar Latijns-Amerika te gaan en Chilie en Argentinië hebben wel mijn voorkeur. Als je zin hebt om met me hierover van gedachten te wisselen mail me dan svp op: carla_lindemann@hotmail.com.
Ik ben van plan in januari naar Patagonie te gaan, eventueel gecombineerd met Buenos Aires en een (opfris) taalcursus. Ik ben 33, kom uit Tilburg en op zich wel geinteresseerd om niet alles in m’n eentje te doen.