Ik ben nieuwe reisplannen aan het smeden en wil graag naar Zuid Amerika begin volgend jaar (Januari/Februari). Ik heb mezelf wat zitten oriënteren. Een groepsreis kan maar vindt de prijs en de vaste schema’s een nadeel. Dus daarom hier een poging een gezellige reisgenoot(en) te vinden!
Peru/Bolivia lijkt me prachtig maar ik zag dat de reisperiode daar niet perfect voor is. Maar…Chili/Patagonië lijken me prachtig. Ik houdt vooral van de natuur/bergen en zou het super vinden als ik iemand vindt die net als ik graag de natuur in trekt en energie heeft voor een wandeling en een avontuur door Chili/Argentinië/?. Hiervoor zou ik zo’n 3/4 weken tijd kunnen hebben.
Ik ben een meid van 29 jaar en heb al wat reiservaring.
Verder staat vertrek en precieze route nog helemaal niet vast!
Mocht je wat zien in mijn plannen dan hoor ik het graag!
ik heb ook het idee om naar Zuid-Amerika te gaan in februari 2014. Graag wil ik vliegen op Buenos Aires om vervolgens over land door te reizen naar Rio de Janeiro, daar dan af te sluiten met de carnaval die plaats vind van 28 feb tot 4 maart. Die datum zou ik dan ook terug willen vliegen naar Nederland. Ik kan ongeveer 3 weken uittrekken voor de reis. Ik houd ook erg van de natuur, maar vind de cultuur ook net zo mooi om van te genieten. Ik ben 25 jaar en heb enige reiservaring.
Hoi Miranda,
Bedankt voor je reactie! Als jij van Buenos Aires richting Rio wil gaan reizen kom je niet in/richting van Chili en Patagonië en daar wil ik wel heeeeel graag naartoe… Dus ik denk dat onze reiswensen niet helemaal op elkaar aansluiten dan…! Maar succes met je plannen enzo!
Gr. Maartje
Goed om te horen dat er nog mensen naar Argentinië willen begin volgend jaar.
Ik ben Eric 25 jaar en ik zou ook graag naar zuid Amerika willen en had 4 a 5 weken gepland in Argentinië.
Heb wat reis ervaring in relax en in zware berg vakanties dus dat kan alle 2
Dus misschien kunnen we onze plannen (zo ver die er zijn) is langs elkaar leggen en kijken wat er van komt.
Zelfde verhaal hier. Ik was vanavond vol enthousiasme naar info en to do’s in Peru aan het zoeken toen ik er tot mijn spijt achter kwam dat januari (mijn voorkeur) zo ongeveer de slechtste reismaand is voor dat land. Ik ben nu naar een alternatief aan het zoeken en kwam ook bij Chili uit. Ik hou ook vooral van natuur en bergen, vorig jaar naar Nepal geweest, geweldig. Ik was eigenlijk van plan alleen te gaan, ik hou wel van ‘op de bonnefooi’ heb ook al wat reiservaring, maar vond jouw berichtje zo overeenkomen met mijn wensen dat ik toch even reageer, leuk dus!
Ik vertrek 1 februari naar Santiago, daar wil ik eerst Spaans leren om vervolgens in 4 maanden door Bolivia en Peru te reizen naar Ecuador. Ik heb nog 0 reiservaring en ben nog voornamelijk informatie aan het inwinnen over hoe en wat. Wellicht heb je al wat tips en kunnen we elkaar wat informatie geven? Wanneer vertrek je precies en waarheen?
Hallo Maartje ik zou in februari ook graag 3 tot 4 weken willen reizen in Zuid Amerika. Heb jij al iets geboekt wat ticket betreft?
Ik iig nog niet, kan alle kanten nog op!
Natuurlijk heb ik zo m’n voorkeuren wat landen betreft maar alles staat nog wel open.
Ik ben 31 jaar oud. Je kan me evt mailen op e_vdberg@hotmail.com
Inmiddels zijn we wat weken verder sinds jij je bericht hebt geplaatst - en ik weet niet of je nog steeds op zoek bent? Ik heb me sindskort op deze site aangemeld met dezelfde reden als jij in je bericht aangeeft: zoekende naar een mede-reiziger om in de winter naar Zuid-Amerika te gaan! Mocht je nog open staan voor contact, laat het me dan even weten! Wie weet klikt het en kunnen we een tijdje samen richting Patagonië!
Nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik ben ook van plan die kant op te gaan maar dan meer in het voorjaar… Jij gaat zeker binnenkort al die kant op? Mij lijkt met name Chili echt fantastisch.
Inmiddels heb ik een reisgenoot gevonden en ook al geboekt; op 31 januari vertrek ik naar Zuid-Amerika. Mogelijk ben ik in april in Buenos Aires, dat is in de periode dat jij wil gaan toch? Mocht ik het geregeld krijgen, dan laat ik het jou weten!