Reisgenoot Zuid-Amerika gezocht voor januari 2009, gedurende 3 weken

Gezocht iemand die ook graag wat wil zien van zuid amerika!:zon02:
Een rondreis lijkt erg leuk door peru,argentinie en brazilie.
Ik wil het liefst rond januari starten,voor ongeveer 3 weken.
Ben jij geintereseerd? laat het dan snel weten.
groetjes brenda

Ik ga begin december rondtrekken in zuid-chili…

ow echt gaaf!
ga je alleen chilli bezoeken?
en doe je dit georganiseerd?
ik ga 8 dec. naar rio ik blijf er 4 maanden.
gr

ik blijf er 2 maand
Ik zoek nog een organisatie, maar ik vind er geen voor de streek waar ik wil.
De meeste organisaties doen een rondreis door heel patagonie ofzo.

Vandaar dat ik dus een reispartner zoek, op je eentje rondtrekken in zuid-chili is beetje te risicovol lijkt me.

Ja dat lijkt me ook.
chilli lijkt me heel mooi maar patagonie lijkt me koud hoor hahah.
Vandaar Brazilie.:tongue:.
Wat trekt je zo aan chilli?
gr

in januari enzo is het daar zomer hé, dan valt het daar wel mee kwa temperatuur.
En een wat mindere temperatuur vind ik beter om in rond te trekken.

En zuid-chili-argentinie heeft gewoon een prachtige natuur

Hey Brenda,

Sorry dat ik t niet meer snap. Maar ga je nu 3 weken (zoals ik t eerste verhaaltje staat) of 4 maanden (zoals in andere berichten)

Ik zou graag in januari willen vertrekken naar Zuid-America voor 3 maanden. Mijn plan was via Rio (carnaval), Buenos Aires (moet een leuke stad zijn), Watervallen in het noordoosten van Argentinie, naar Santiago om vanaf daar naar Paas-eiland te gaan en daarna nog een 7 a 8 weken voor Peru en Bolivia. Maar het plan staat allemaal nog niet echt vast, dus sta nog open voor vele andere ideeen.

Wat zijn jou ideeen over jou reis?

Groetjes Karin

HAHA nou ik ben vanaf 9 december in rio en wil graag zuid amerika zien.
ik blijf er in totaal 4 maanden en wil misschien later vrijwillegers werk gaan doen.
Maar ik ben het met je eens die reis is supper.
Ik moet alleen voor mezelf kijken,wand ik ga daar ook nog naar school voor 3 weken om de taal te leren.
en verder sta ik voor alles open,ik heb ik brazilie familie en vrienden.
Mijn vriendin is nu in nederland en met haar ga ik naar rio. maar zij is braziliaanse en kan dus niet veel,eigelijk niets,betalen om te graan reizen wat ik van plan ben.
Maar ik heb waarscheinlijk nu al een appartement gehuurd voor een maand (erg goedkoop geloog voor een maand zit ik in botafoga in rio,voor ±300,-)in een erg goed appartament met internet eigenkamer enz.
maar in deze tijd wil ik ook naar school dit is de eerste maand dat ik er zit dus 8 dec tot 8 jan.
daarna wil ik graag door reizen!!!
vraag aan jou wil jij dit georganiseerd doen?of op eigen houtje?

Groetjes brenda

Hey Brenda,

Nou misschien zouden we na jou opleiding samen kunnen voegen om rond te reizen. Ik wil t meeste allemaal op eigen houtje doen. De machu Pichu moet je wel georganiseerd doen geloof en ook optijd boeken, maar voor de rest is met een lonely planet alles zelf te regelen.

Afgelopen februari ben ik terug gekomen van een jaar in Zuid-Azie, dus heb al wat reis ervaring. Van dat jaar heb ik ongeveer 9 maanden alleen gedaan, maar mijn volgende reis doe ik toch liever samen.

Wil jij t wel georganiseerd doen of ook niet?

Groetjes Karin

Hallo

Zijn jullie algeweest inmiddels? Ik wil in juli of augustus naar zuid amerika voor 4 maanden. Wil argentinine chile en dan via d ewestkant weer omhoog. Wie heeft dit al eens gedaan en kan me tips geven? Is dit te doen in je eentje? Gaat er nog iemand die kant op in die periode?
Ik ben een vijftiger die dit low budget wil doen dicht bij de bevolking en veel fauna wil zien ( paaseiland , galagapos zijn must)
Mail me met suggesties over reisschema’s do’s en don’ts en eventuele interesse.
[EMAIL=“klaasenanne@hotmail.com”]klaasenanne@hotmail.com
Bedankt en tot ziens wellicht

Hoi,
ik ben ook van plan die contreien aan te doen! Ik kom 11/jan aan in Buenos Aires en zou eerst van daaruit een maandje Argentinië wat verkennen en daarna doorreizen door Bolivia, Peru en Ecuador. Maar het zou zalig zijn in die tijd wat gelijkgestemde en gelijktaligen te ontmoeten en misschien wel een stukje samen te reizen:-)
Ben trouwens ook op zoek naar een plaats om een maandje vrijwilligerswerk te doen, weten jullie toevallig iets?
Groetjes, Timon

nee ik ben nog niet geweest.ik vertrek 8 december.
naar brazilie en wil zuid america rondtrekken.
ik ga ook vrijwillegers werk doen in rio de janeiro,naar school voor de taal en verder genieten van al het moois.dus ik moet nog even wachten.
groeten brenda

sorry dat ik nu pas reageer ik heb het erg druk de laatste tijd.
maar ik zou alleen op eigen houtje rondtrekken als ik niet alleen ben,als ik zoals nu wel alleen ben ga ik toch liever en veiliger met een groeps reis.
voor mij duurd het niet zo lang meer voor ik vertrek en er zijn nog niet genoeg aanmeldingen voor de rondreis die ik geboekt heb dus moet volgende week terug bellen om te zien of re genoeg aanmeldingen zijn,anders moet ik heeeel snel wat anders vinden.
groetjes brenda

hallo sorry dat ik nu pas reageer.
maar ik ik vertrek 8 december voor 4 maanden in totaal,wand dan moet ik terug zijn voor me volgende reis.
ik kom 9 dec. aan in rio de janeiro, ik ben ook vanplan om daar in februarie maart een maand vrijwillegers werk te doen.
verder ben ik de tot na de oud en nieuw in brazil om alles een beetje te verkennen, ik ga dierect naar school voor de eerste 3 weken om de taal onder de knie te krijgen.
ik zou het liefst meerdere landen willen zien dan alleen brazil maar brazil is zo ongeloofelijk groot dat daar ook al zo veel te zien is.

vraagje aan jou wat ben jij van plan te doen en welk vrijwillegers werk wil je eventueel doen?
hoe oud ben je en geslacht?
groetjes brenda

Hi Brenda,

Ik ben ook in Rio van 27-01 tot 31-03. Misschien kunnen we een keer afspreken in Rio :slight_smile:

Grtz,

Debbie, v, 26 jaar

Hey Brenda, ik ben Timon, 24j, M.
Wel, als vrijwilligerswerk zoek ik iets ofwel mbt de wildlife of de natuur. Iets waar je voldoening van krijgt en in contact komt met de lokale cultuur en bevolking. In Ecuador heb ik al een paar projecten gevonden, maar daar moet je betalen om te mógen meehelpen, en dat houdt mij een beetje tegen…
Heb jij al iets gevonden?
Brazilië ga ik niet doen omdat ik behalve ‘cerveja’ geen woord Portugees ken, en dat de reis daardoor wel eens fout zou durven aflopen:hihi:
Maar als je de Spaanse gebieden in wilt trekken zie ik het zeker zitten een stuk samen te ondernemen!
Groetjes,
Timon

okay wat leuk waar verblijf je in rio??
groetjes brenda
en wat ga je daar doen?

hahaha alleen bier?okay dan.
maar verder spreek ik het wel en juist geen woord spaans hahah.
maar ik zit nu in overleg te reageren voor een rondreis peru,bolivia,argentinie,en brazilie. lijkt me echt gewelig.
waanneer ben jij in zuid amerika? en waar wil je beginnen??

groetjes brenda

p.s waar kom je vandaan?
gr

Waarschijnlijk in Barra en ik ga in Rio vrijwilligerswerk doen. Daarnaast wil ik natuurlijk veel van de stad zien en leuke dingen doen.

Weet niet of die andere vraag ook voor mij bedoeld was, maar ik kom uit Den Haag :slight_smile: