Reisgenoot Zuid-Amerika gezocht voor januari 2009, gedurende 3 weken

okay ik uit hellevoetsluis.
maar ik ga er ook vrijwillegers werk doen!
ik verblijf in botafogo en in angra het meest.verder ken ik er al veel mensen ga ik daar ook naar school voor de taal.
het vrijwillegers werk waar ik terecht kom is in lapa en jij???
gr

Dat is niet heel ver weg…

Ik ken er eigenlijk niemand :slight_smile: maar ben in 2006 er al een paar dagen geweest en wilde er nu wat langer blijven. Ik ben van plan om ook wat lessen te gaan volgen, maar heb dat nog niet uitgezocht. Het vrijwilligerswerk is in Vargem Grande, vandaar dat ik in Barra iets wil huren. Vanuit het centrum zou ik anders 1 1/2 uur onderweg zijn.

okay leuk nou dan moeten we maar contact houden voor als we dingen willen bezoeken kunnen we dit ook samen doen.is toch altijd gezelliger dan alleen.
gr ow hier ander mijn msn brendacelesta@hotmail.com

Ja want toeristische dingen bezoeken is toch leuker met meerdere mensen!

oei, het is hier plots snel vooruitgegaan met de conversaties…
Ik ben een rasechte Gentenaar, Belg dus.
M’n parcours begint 11 jan in Buenos Aires, Argentinia en van daaruit was ik van plan door te steken naar Bolivia, Perú en Ecuador.(terugvlucht is vanuit Quito) Maar aangezien het een open ticket is kan die datum serieus variëren.
Ik zou het super vinden een stuk samen te doen, want zoals gezegd, van die toeristische trekplijsters zijn veel wijzer in gezelschap.

okay ik wil ook heel graag naar buenos aires.
hoe lang ben je vanplan te gaan in totaal?en wil je brazilie niet doen?of wel?
peru lijkt me ook geweldig!ik heb alleen niet alle tijd ik heb bijv. dec tot begin februarie om rond te reizen en daarna ga ik vrijwillegers werk doen.
Dit beteken ook dat ik wel weer op tijd terug moet zijn in rio de janeiro.
Groetjes brenda

Hey, wel ik ga in totaal waarschijnlijk een maand of zes, en zou er één a twee in Argentinië rondcruisen. Januari en februari.
Mijn plan was om eerst Buenos Aires zelf eens grondig te verkennen, en dan als de hitte te erg wordt naar de kust te gaan, eventueel over te steken naar Uruguay en van daaruit door te gaan naar Misiones, die landtong die tot Brasilië reikt en waar de schoonste watervallen ter wereld liggen (zeggen ze zelf toch).
Maar alle plannen zijn provisoirisch he. Het grootste deel zal waarschijnlijk van’t moment zelf afhangen.
Maar ik zou het echt wijs vinden een stuk samen te doen!

okay meld mij f aan anders op [EMAIL=“brendacelesta@hotmail.com”]brendacelesta@hotmail.com
en ik spreek je later.
gr

Nu met dit weer in NL wil ik ook niets liever dan weg weg weg!
Een vriend van me zit sinds vandaag weer op Curacao, hier heb ik ook een half jaar gewoond en het was geweldig.
Mijn plan is om de komende twee maanden hard te werken in NL en door de kouwe appel heen te bijten, en dan in februari/maart naar Zuid Amerika te reizen.
Ik begin in Rio de Janeiro, waarschijnlijk begin Maart. van hieruit wil ik doortrekken via Paraguay, Bolivia naar Peru, waar ik begin mei het vliegtuig neem. Misschien naar Curacao, misschien naar Nederland terug, afhankelijk van mijn budget tegen die tijd.
Ik zie al dat veel mensen vergelijkbare plannen hebben, het zij in een andere periode, maar het zou natuurlijk top zijn om samen te reizen.
Ik heb vernomen dat het niet echt nodig is om dat van tevoren te regelen omdat je toch veel andere backpackers tegenkomt op je reis.
Wie weet tot ziens!
Joost