reisgenoot gezocht voor nov/dec Zuid Amerika

Ga jij ook graag op reis, maar liever niet met een groepsreis of alleen.
Bestaat jouw ultieme vakantie ook uit natuur, avontuur, cultuur en het liefst eindigen op het strand.
Misschien heb je dan wel zin om samen te gaan. Einde dit jaar zou ik graag 3/4 weken naar Argentinië, Chili, Colombia of Brazilië willen gaan. Voor andere ideeën sta ik zeker ook open.
Lijkt het je wat dan hoor ik graag van jou.

groetjes Roos (38 jaar)

Hey roos. Ik reis ongeveer een jaar, waarvan 7mnd door centraal en zuid Amerika. Rond die periode ben ik in de landen die je aangeeft. Altijd leuk om samen te reizen!

Hoi Eelko,

Leuk je reactie. Echter mijn voorkeur heeft om vanuit NL al kennis gemaakt te hebben en kijken of ideeën een beetje op 1 lijn liggen. Alleen reizen heb ik ervaren is niet echt mijn ding, ook al weet ik dat je altijd mensen tegen komt.

gr en nog veel reisplezier!

hoi hoi met christina,
ik heb er wel interesse in
ik jan voor 3 a 4 weken weg naar deze landen in de manden december,januari.zelf spreek ik ook spaans.ben al in peru en brazilie geweest maar chili en Argentinië colobie niet.
ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen
groetjes christina
email christina_dafnopoulou@hotmail.com

Hey Roos, wat zijn je concrete plannen ?

Hoi Roos,

Lijkt me heerlijk om 3 a 4 weken door Argentinië te trekken, ik hou van natuur, foto’s maken en actieve vakanties, al is een paar dagen strand ook wel lekker om weer ff bij te komen aan het einde. Ik ben een man van 39 uit Brabant, en ja ik wil eerst ook een keer face2face contact hebben alvorens ik een vakantie ga maken van 4 weken in een onbekend land. Laat me even weten of je nog interesse hebt.

Groeten,

John

Hey John,

Ondertussen heb ik al een ticket met een reisgenoot geboekt naar Colombia.
Argentinië blijft op mijn lijstje staan, maar ander keertje.

gr

Hallo rozenka

Kan ik nog aansluiten? Colombia lijkt me super!

Charlotte