Gezellig reisgenootje gezocht dec 2011/jan 2012

Hallo Globetrotters! =)

Nooit geschoten is altijd mis, met kerst en oud en nieuw heb ik 3weken vakantie en mijn plan is om dit te gaan vieren in Rio de Janeiro. Echt heel concrete plannen heb ik nog niet. Sinds 2009 staat Zuid-Amerika onwijs hoog op mijn lijstje(tijdens een vakantie in The States heb 'k mn vriend(uit Chili) en vele andere Zuid-Amerikanen ontmoet waar ik nog steeds veel contact mee heb). Na die vakantie is Zuid-Amerika niet meer bij me weg te slaan en wil ik onwijs graag daar naartoe. Voor een aantal maanden zal dit jaar helaas niet meer gaan lukken maar pas eind volgend jaar. En nu alvast een korte vakantie te gaan boeken en oud en nieuw te vieren in misschien wel, Brasil. Ben van jongs af aan al erg reislustig, mede mogelijk gemaakt door mn ouders en ben eind 2009 een half jaar in Australië geweest heb daar de hele oostkust gezien en zelfs ook nog een aantal maanden gewerkt. Echt een giga ervaring die niemand me meer kan afnemen. Ga zeker weer een x terug om de westkust te doen, maar voor nu is Zuid-Amerika aan de beurt :slight_smile:

Ik zou met een vriendin gaan,want zij komt uit Brazilië, maar al met al weet ze nog niet 100% zeker of ze dit jaar wel kan gaan(ivm geld).
Erg vervelend maar wil dit niet ten koste laten van mij en wil daarom proberen via hier(misschien) mijn eigen plan te trekken en hier een gezellig reisgenootje te vinden die ong hetzelfde plan/idee heeft als ik. Zou dat onwijs gaaf vinden. Al moet er natuurlijk wel een klik zijn.

Nog even voor de duidelijkheid. Heb voor Rio gekozen, omdat dat toch wel een place2be is om daar Oud en Nieuw te vieren, Al trekt heel Zuid-Amerika mij, maar moet toch ergens een keuze maken.

Heb je toevallig dezelfde plannen/intresses? Let me know of laat berichtje achter op mn Facebook en wellicht kunnen we ideeen uitwisselen.

Ben trouwens Laura ben 27 jaar en woon en werk in Amsterdam.

Ciaooo :dag:

Ik heb geen reisplannen…maar woon in Rio. Dus kan wel een avondje uit eten/stappen.

Gr, Debbie

Heeey!
Net als jij, ben ik ook opzoek naar een reisgenoot voor eind dit jaar of eventueel begin volgend jaar. Brazilie staat bovenaan mijn lijstje!
Argentinie lijkt me ook wel leuk, maar helaas heb ik ook maar 3 tot 4 weken de tijd om te reizen.

In 2008 ben ik naar Midden Amerika geweest en dat was heel goed bevallen. Oud en nieuw vieren in Brazilie klinkt goed!
Ben je van plan om 3 weken in Rio te blijven of ook wat rond te trekken?

Ik ben trouwens Sanne, 24 jaar en ik kom uit Groningen.
Groetjes!

Hej Sanne,

Wat vind ik dit leuk om te horen! :smiley:

Ik heb van 19 dec tot 9 jan vakantie dus max 3 weekjes.

Wil ook t liefst de 19e of de 20e te vertrekken. Ja in eerste instantie was/ben k van plan om alleen in RIO te blijven(aangezien mn budget) Argentinie wil k ook onwijs graag naartoe en Chili, Colombia . Maar een langere reis moet k uit gaan stellen tot volgend jaar. En voor nu lekker genieten van mn 3 weekjes. Moet toch een keuze maken. Zou t leuk vinden als je dezelfde interesse hebt en wil me best wat aanpassen als je evt. een beter idee hebt.

Cool dat je ook in Midden-Amerika bent geweest…voor hoelang? Ook in je eentje of ook via hier een reisgenootje ontmoet?

Wanneer heb jij vakantie? Misschien kunnen we es afspreken of iets? Heb nog niks geboekt maar was wel van plan om het eind oktober sowieso te gaan vastleggen.

Ik hoor het wel.

Groetjes!!

Hej hallo!

Ik lees jullie berichten en jullie reisplannen zouden goed aansluiten op de mijne. Brazilie staat ook bovenaan mijn lijstje en ik zou daar (en eventueel in Argentinie) ook graag naartoe reizen. Ook ik heb helaas maar 4 weken de tijd. Ik kan wel pas op 23 december vertrekken, ivm de schoolvakanties. Ik werk namelijk als orthopedagoog op een voortgezet speciaal onderwijsschool en die hebben dan pas kerstvakantie.
Ik ben zelf al in China en in Florida geweest, maar zit al voor lange tijd met Brazilie in mijn hoofd. Ik zou het heel fijn vinden om samen met mensen te reizen, want ik houd van gezelligheid en mensen om me heen. Ik ben overigens 24 jaar en woon in Hengelo, overijssel.

Ik hoop iets van jullie te horen.
Groetjes, Marlinde.