Gezellige reisgenoot gezocht voor Cuba, Mexico of Brazilie!

Hoi, ik ben Anneloes en ben 19jaar. Ik studeer nu in mijn eerste jaar maar zou er super graag een tijdje tussen uit willen! Ik zou heel graag een keer naar Brazilie, Mexico en Cuba willen! Ik heb nog geen idee wanneer en hoelang ik zou willen gaan, maar ik wil eerst eens kijken of ik leuke en vooral gezellige reisgenoot(en) kan vinden waar ik lekker mee kan lachen… iedereen in mijn omgeving studeert nu ook net dus die zitten hier niet echt op te wachten. Heb je een beetje dezelfde plannen als ik, en trekken deze landen je ook erg? Dan hoop ik dat ik wat van je hoor!

Hoi Anneloes,

Ik ben Simone, ik ben 19 jaar oud. En zou graag in augustus/september 2008 aan een reis naar Zuid Amerika of Australie willen beginnen. Hier zou ik dan willen rondtrekken van Brazilie helemaal naar beneden. Ik heb een vriendin wonen in Brazilie die ik allereerst zou willen bezoeken voordat ik mijn reis voorder. Ik zie het echter niet zitten om dit alleen te doen.
Ik wil graag rondtrekken voor ongeveer 9 maanden.

Groetjes Simone

Heey deze landen trekken mij ook! Ik ben 20 jaar en wil na mijn studie (die ik heb afgerond in juli, als het goed is) ook naar zuid-amerika. Ik wil daar graag rondreizen, vrijwilligerswerk doen en de taal leren. Ik ben van plan om minstens een halfjaar weg te gaan. NEt als jij, lijkt het me gezellig en veiliger om dit met iemand te doen. Als je geinteresseerd bent, neem gerust contact op! Liefs Sanne sanne_109@hotmail.com