Reisgenoot gezocht! Azie/Zuid Amerika/Cuba/Mexico/Costa rica

Hallo!

Voor deze zomer juli/augustus had ik eigenlijk vrijwilligerswerk gepland in Suriname… Maar mijn reisgenoot heeft de boel gecanceled!

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe reisgenoot!
Ik, Anouk, 23, studente, nieuwsgierig, woonachtig in het zuiden des lands…

WIL DOLGRAAG EROP UIT! :slight_smile:

Interesses: cultuur, architectuur, mensen!, natuur, strand, zee (snorkelen!).
Ik ben voor een actieve vakantie maar houd er ook van om een dagje op het strand te liggen en rond te snorkelen!

Bestemmingen ben ik vrij flexibel in… en ook wel in reisdata…! (juli/augustus)
Ik kan natuurlijk ook alleen gaan… maar heb in het verleden wel positieve ervaringen met reisgenootjes gehad! En het is natuurlijk altijd leuker om iets te delen!

Heb natuurlijk wel mijn voorkeuren: Cuba, Ecuador, Peru en Costa rica!

Hoop op leuke reacties!

:wereld:

Heeey! iK zoek ook nog een reisgenoot. Naar welke landen ben je van plan heen te gaan? Midden- en zuid amerika trekken mij het meest. Ik zou graag spaans willen leren en vrijwilligerswerk willen doen. Ik wil graag vertrekken rond september en ongeveer 6 maanden wegblijven. Ojaa… Voorstellen is misschien ook wel handig. Ik ben Sanne, 21 jaar, woon in Groningen en in juli afgestudeert van SPH.

Groetjes!!

heej sanne…

ik kan alleen maar reizen in juli/augustus…ivm mijn opleiding…!

Groetjes Anouk

Hey Anouk,

Ik maak ook in juli en augustus mijn reis, ik heb al vliegtickets geboekt naar Ecuador. Ik wil daar gaan rondtrekken. Als ik me niet vergis vertrek ik 15 juli in Brussel en kom ik 24 augustus weer terug. Ik ben Jelle, 20 jaar en woon ook in het zuiden van het land.

Ik hoor nog wel van je,

Groetjes Jelle

Hoi Jelle!
Heb je je reis helemaal zelf geregeld? Of reis je via een organisatie?
Groetjes Anouk

Ik heb mijn reis zelf geregeld. Eerst goed inlezen en laten informeren. Ik vlieg nu met delta-airlines. Ik wil namelijk voor langere tijd, via een organisatie is het vaak maar 3 weken (en zonder organisatie is het veel goedkoper). Bovendien wil ik zelf een beetje bepalen hoelang ik waar blijf.

Groetjes

Hoi Jelle,

zou je graag nog wat meer willen vragen! (informatie winnen :))
Heb je misschien msn…?

groetjes Anouk

Heeey,

Ja dat heb ik… [EMAIL=“jschunselaar@hotmail.com”]jschunselaar@hotmail.com

tot zo!

Groetjes