Mijn plannen beginnen al iets meer vorm te krijgen… Ik ben er achter dat ik ook wel graag vrijwilligerswerk zou willen doen als ik ga reizen, maar ik ‘durf’ dat nog niet meteen alleen te doen, dus ik hoop op deze site iemand te vinden die dezelfde gedachten heeft, zodat we samen kunnen plannen Ook sta ik open voor tips! Weet namelijk nog niet waar ik het beste vrijwilligerswerk kan doen…
Ik ben trouwens 22 jaar en woon in het midden van het land. Volgend jaar ben ik van om weer een studie op te pakken (waarschijnlijk sociologie), dus ik wil nu nog een mooie reis maken!
Ik ben best wel flexibel en mijn plannen zijn nog niet heel erg concreet, maar ik wil graag eerst iemand vinden om mee te reizen, en samen vrijwilligerswerk te doen.
Zijn er al mensen die aankomend jaar een soortgelijke reis gaan/willen maken?
Ik heb hetzelfde! Ik ken in mijn omgeving niemand die binnenkort kan gaan reizen en al helemaal niemand die vrijwilligerswerk wil gaan doen Ik ben van plan om ergens in februari of maart te vertrekken, maar ik zit in principe nergens aan vast, dus het kan ook verschuiven. Spreek je al Spaans of ben je dan van plan om een taal cursus te volgen tijdens je reis? En wat voor vrijwilligerswerk zou je willen doen?
Ik zat zelf eigenlijks te denken aan maart/april, aangezien ik waarschijnlijk in augustus weer ga studeren… Hoe lang wil je gaan en wanneer kan je vertrekken? Ik heb nog geen land in gedachten, maar sowieso lijkt me elk land in Zuid-Amerika wel mooi Ik wil zelf ook graag iets van sociaal vrijwilligerswerk doen. Misschien in een weeshuis ofzo… Lesgeven is denk ik niet helemaal mijn ding Ben echt zo ongelofelijk slecht in dingen uitleggen, al is het misschien wel leuk om zoiets met z’n 2-en te doen.
Afgelopen jaar heb ik mijn opleiding ook mogen afronden en wil na de zomer verder sturderen.
Mijn planning was om met een vriendin naar zuidafrika te gaan vrienden bezoeken die daar wonen.
maar omdat mijn vriendin nu met haar nieuwe vriend de reis gepland heeft sta ik er helaas zelf voor maar zou graag deze reis willen maken. Een andere land is voor mij ook goed! Wanneer zou jij willen en heb je al wat kunnen vinden?
Brazilie moet ook erg gaaf zijn!
ik lees hier allemaal leuke dingen over vrijwilligerswerk en reizen.
ik zelf ben ook plannen aan het maken, mijn voorkeur ligt op dit moment bij zuid-afrika, maar niets ligt nog vast, sta ook open voor andere ideeen/landen.
Ook ik ben niet zo’n durfal en zou het liefst samen met iemand gaan, maar net als bij jullie in mijn omgeving niemand met dezelfde plannen/geld!
Ik heb vakantie vanaf 15 juli en heb dan 6 weken om een reis te gaan maken! Daarbij zou ik graag ook vrijwilligerswerk gaan doen met kinderen, dus in bijvoorbeeld een weeshuis, lesgeven is ook niet zo mijn ding! Maar het land zien vind ik ook erg belangrijk en gaaf!
Misschien iemand die interesse heeft om samen plannen te gaan maken en samen te gaan reizen? Lijkt me tof!
Ik ben trouwens Jorien, 21 jaar, 3e jaars pedagogiek studente (HBO) en woon in het noorden des lands!
Ik ben Bob, jongen van 20 jaar en zo te zien heb ik dezelfde ambities als jullie hier. Ik ben opzoek naar een reisgenoot, man of vrouw, voor een reis naar Zuid-Amerika. Mijn voorkeuren hebben: Brazilie, Peru, Ecuador (galapagoseilanden moet ook super zijn). Ik zie alleen dat jullie allemaal meiden zijn en vroeg me dus af of jullie ook jongens weten die gaan, of zelf al met een jongen gaan en nog wel iemand erbij kunnen hebben? haha.