Ik ben Inge, 24 jaar en ik ben al een tijd aan het sparen voor een supermooie reis in combi met vrijwilligerswerk in Azië voor een aantal maanden…
Het enige wat ontbreekt is een gezellige en spontane reisgenoot die hier ook enorm veel zin in heeft!
De landen/ eilanden van Zuidoost- Azië spreken me erg aan. Het plan is om ongeveer half juni weg te gaan.
Ikzelf ben spontaan, sta voor veel ideeën/ plannen open en ben avontuurlijk ingesteld.
Lijkt het jou ook enorm gaaf om deze reis waar te maken??? Dan hoor ik het graag!!!
:dag:
Groetjes, Inge
Nou, ik ben nu flink bezig om uit te gaan zoeken wat me leuk lijkt, maar zit toch te denken aan de sociale sector: weeshuis of werken met gehandicapte kinderen…
Omdat ik voor een lange tijd weg wil om te reizen, leek het me ook een goed plan om dan ook de handen wat uit de mouwen te steken ( zo’n 2 maanden)
Maar dus heel gedetailleerd kan ik je het niet vertellen…
Heb jij al plannen voor vrijwilligerswerk/reizen???
Groetjes Inge
ik wil voor een half jaar weg, startend januari 2011. Werken in een weeshuis. Ik heb me nog niet aangesloten bij een organisatie omdat ik graag met nog iemand ga.
Best lastig een reisgenootje zoeken die precies opdezelfde tijdstip weg kan en ook nog eens na dezelfde bestemming.
Kennen jullie misschien ook nog een andere site waar je reisgenoten kan zoeken?
Oh, ja… inderdaad lastig om medereizigers te vinden, nou ja… die dan ook ongeveer dezelfde tijd weg gaan dan…
Want ik heb je verhaal gelezen en dat zijn wel zo’n beetje dezelfde plannen ja, maar oktober duurt wel weer lang…
Maar over andere reisgenotensites… ik ken er niet zo heel veel, maar aangezien ik wat aan het neuzen ben naar vrijwillige projecten. Ikzelf heb me aangesloten bij JOHO, een organisatie die adressen en info hebben over vrijwilligerswerk overal in de wereld. Moet je anders eens op die site kijken, daar kun je ook wel een oproep plaatsen!!
Succes met zoeken hoor!!!
groetjes
Ik ben Maartje, 23 jaar en vertrek 22 april naar Vietnam om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor 2,5 maanden. Vanaf 1 juli ga ik reizen door de rest van Azië voor nog onbepaalde tijd!
Ik ga via de organisatie: www.vrijwilligwereldwijd.nl
Anders moet je daar even een kijkje nemen.
Inge vlieg dan naar Bali ze hebben de hoogste concentratie syndrome van Down kinderen van heel Indonesie die kinderen worden echt achtergesteld
want hun Hindoegelof zegt dat ze in een vorig leven niet goed geleefd hebben…
Dit toont hoe ‘dom’ religie is…
In Denpasar zijn er organisaties waar je als vrijwilliger kunt voor inzetten en dan sturen ze je naar een plaatselijk dorpje op Bali gewoon prachtig.
Ik ga dit jaar van 10 sept. tot 24 okt. naar Indonesie maar blijf niet op Bali vlieg of ga met de boot naar het prachtige Sulawesi hagelwitte stranden snorkelen watervallen echte Indonesiers weinig toeristen en de hele dag in de zon genieten en allerhande mensen tegenkomen gewoon geweldig!!