Hallo,
ik ben een vrouw van 37 jaar en ben me aan het orienteren voor een wereldreis van een ongeveer jaar. Start in 2013 of 2014. Betekent opzeggen van mijn baan en Gaan! :dag:
Vrijwilligerswerk is een onderdeel van de reis. Azie, Midden-Amerika en Afrika, daar wil ik graag meer van zien.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot die met mij wil reizen of een gedeelte van de reis meegaat. Wie heeft er interesse?
Tips of adviezen voor het vinden van de juiste reisgenoot zijn van harte welkom!
Hartelijke groeten Cubo
Hallo,
Ik ben me evenens aan het orienteren voor een lange reis. Heb mijn baan al opgezegd en werk voornamelijk free lance op het moment. Dit om zo veel mogelijk tijd aan het uitzoeken te kunnen besteden. Voor mij is het vrijwilligerswerk en zelfs af en toe gewoon werken geen probleem. Ik heb al wat sites gevonden die je daar in kunnen adviseren. Mijn doel is om volledig Azie te doorkruisen. Ben een man en 58 jaar jong. Misschien is dat niet wat je zoekt. Laat me dat dan even weten.
henk.bus9@gmail.com
hey Cubo…ik zit einde dit jaar 2012 in Nicaragua als deel van mijn wereldtrip over enkele jaren gespreid…en start daar met een ecotoeristisch-project…als je in de buurt bent kun je altijd meehelpen!
rob