Reisgenootje vrijwilligerswerk en rondreizen 08/09

Hoi, Ik ben van plan om nov/dec 08 een aantal maanden vrijwilligerswerk te gaan doen. Wil al heel lang naar zuid-amerika, maar afrika begint me ook steeds meer aan te spreken! Oftewel, nog geen vaste plannen. Ik heb al eerder alleen gereisd, maar als er iemand ook plannen heeft om in deze periode vrijwilligerswerk te gaan doen, lijkt het me wel zo gezellig om samen te gaan! Het liefst vertrek ik in november en kom ik rond april terug en qua vrijwilligerswerk spreekt me werk in bijv een weeshuis het meest aan…Het liefst met kinderen dus. Als jij echter een reisgenootje zoekt en mij weet te overtuigen…:slywink: Er zijn voor mij in ieder geval nog heel veel plekken die ik wil zien en dingen die ik wil doen!

Ik ben een meisje(of vrouw:so:) van 25 en het maakt me verder niet uit wat je geslacht/leeftijd is, als je maar gezellig bent! Ikzelf hou van aanpakken, ben impulsief en hoop een gezellige, mooie tijd te hebben in een ander continent!

;)Miek

Hoi Mieke, kijk eens op onze site of je dat aanspreekt? Zo te lezen wel! Zondag 7 sept. hebben we voorlichting in Utrecht, misschien zie ik je daar wel. www.stichtingweeskind.nl

Groeten,
Luc
(coordinator vrijwilligers)

Grappig, heb gister een aanmeldingsformulier ingevuld van stichting wees kind, lijkt me inderdaad leuk! Ik ben er bij 7 september!:smiley:

Hoi Mieke,

Ik ben Hannah (27 jr) en ik wil ook heel graag reizen door Zuid-Amerika…Vrijwilligerswerk spreekt mij ook aan…ik ben nu net klaar met mijn studie en me nu pas een beetje aan het orienteren. Ik zou graag naar Peru, Bolivia, chile en argentinie willen…Het liefst zou ik samen met iemand willen gaan, dat lijkt me het leukste. Ik ben woonachtig in Amsterdam…waar woon jij? Misschien kunnen we eens meeten om erover te praten. Ik spreek goed Spaans, misschien ook nog een leuk voordeel.

Groetjes,
Hannah

hoi dames
ik wil eigenlijk ook eind dit jaar richting zuid amerika gaan
wou het altijd al doen
ik ben net klaar met mijn studies en wil eve weg van hier(paar maandjes)

groetjes