Reisgenootje gezocht! Juli-Augustus, Midden/Zuid-Amerika!

Hallo!

Voor deze zomer juli/augustus had ik eigenlijk vrijwilligerswerk gepland in Suriname… Maar mijn reisgenoot heeft de boel gecanceled!

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe reisgenoot!
Ik, Anouk, 23, studente, nieuwsgierig, woonachtig in het zuiden des lands…

WIL DOLGRAAG EROP UIT! :slight_smile:

Interesses: cultuur, architectuur, mensen!, natuur, strand, zee (snorkelen!).
Ik ben voor een actieve vakantie maar houd er ook van om een dagje op het strand te liggen en rond te snorkelen!

Bestemmingen ben ik vrij flexibel in… en ook wel in reisdata…! (juli/augustus)
Ik kan natuurlijk ook alleen gaan… maar heb in het verleden wel positieve ervaringen met reisgenootjes gehad! En het is natuurlijk altijd leuker om iets te delen!

Heb natuurlijk wel mijn voorkeuren: Cuba, Ecuador, Mexico en Costa rica!

Hoop op leuke reacties!

Groetjes Anouk! :wereld:

hoi lieverd,

zou graag met je naar cuba willen voor 3 weken alles op mijn kosten.
ik hoor graag van je.
mijn msn is [EMAIL=“boyke_lal@hotmail.com”]boyke_lal@hotmail.com

gr

Hee Anouk!

Ik ben Deidre en ben 18 jaar. Ik was in eerste instantie vanplan om ook vrijwilligerswerk te gaan doen in zuid-amerika, maar aangezien ik maar 1 maand te tijd heb is dat helaas niet doorgegaan. Wel lijkt het me enorm leuk om voor die maand (juli) rond te trekken in Zuid-Amerika! Ik ben erg benieuwd of jij ondertussen al wat geboekt hebt en wat jou verdere plannen zijn.

x Deidre

Hi Anouk,

klinkt leuk. Hoeveel weken wil je in principe gaan. Ik kan namelijk max drie weken… Ben trouwens Lotte, 21, werk fulltime en studeer deeltijd rechten. Ben gek op reizen, nieuwe mensen ontmoeten, dingen ondernemen maar een dagje strand zeg ik ook geen nee tegen. Cuba of Costa Rica lijkt me erg leuk!!

nou goed mocht je nog geen plannen hebben en nog op zoek zijn naar een reisgenootje…you know where to find me!

groetjes Lotte

Hallo

Ook ik heb oren naar landen als Peru en Ecuador, mogelijk met de Galapagos eilanden. Vanwege mijn werkzaamheden in het onderwijs ben ik gebonden aan de maanden juli en augustus. Ik ben 24 jaar oud en werk als docent biologie en coordinator op een scholengemeenschap binnen het voortgezet onderwijs.
De reis die ik voor ogen heb is wel een vakantie, geen backpacken o.i.d.

Hopelijk dat een van jullie bij dit reisprofiel past, laat dan snel wat weten.

Groetjes,
John