Brazilie

hallo

Ik ben marlies, 27 en woon in utrecht. In jan/feb 2006 wil ik een reis van drie maanden maken door brazilie en ben op zoek naar een leuke reisgenoot.
Het is de bedoeling om veel van het land en de cultuur te zien, maar heerlijk op het strand uitrusten hoort er ook bij.
Ben jij ook van plan om die kant op te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, stuur dan een mailtje!

hoi marlies!

Ik ben in februari in Brazilie, weet nog niet precies waar maar eind februari carnaval vieren in salvador de Bahia hopelijK!

Groetjes kim

Ben je nu dan ook al aan het reizen dan??
Of ga je in feb vanuit nederland naar brazilie

groetjes

Hoi Marlies,

Ik ben in Januarie ook in Brazilie, maar dan voor korter. Vanaf kerst voor drie weken vakantie, is nu de bedoeling in elk geval. Vanaf wanneer ben je daar? Ik heb nog geen plannen, wil ook veel van het land zien, wat biertjes drinken en genieten van de zon en het land!

Groetjes,

Ulven

Ik vertrek 11 december naar Peru en ga vanuit daar eerst naar Bolivia, Chili en Argentinie. Met carnaval ben ik, als alles volgens planning gaat, dan in Brazilie en daar wil ik dan nog een maandje blijven. Eind maart vlieg ik dan weer terug in Nederland. Lijkt me leuk om iemand daar te ontmoeten.

Ben zelf 33 jaar en heb al meerdere vakanties in Zuid- en Midden Amerika erop zitten. Ik wil vanaf kerst ook 3 of 4 weken weg. 'k Zit aan Brazilie of Argentinie te denken. 'k Zoek alleen nog 1 of meerdere reisgenoten. Wie kan?