Juli en augustus backpacken in Brazilie!

Ik ben een gezellige meid van 21 jaar en wil graag voor 2 maanden naar Brazilie. Omdat ik het niet zo zie zitten om alleen te gaan, ben ik op zoek naar (het liefst een vrouwelijke) reisgenoot die samen met mij dit land wil verkennen. Lijkt je dit een goed plan, mail me dan! Ik sta ook open voor andere suggesties.

Hoi,

Ik wilde eigenlijk naar Indonesie… Maar ivm SARS en oorlog is Mexico (of in ieder geval Z-Amerika) mijn 2e keus. En tsja, jij hebt gevraagd om naar Brazilie te gaan, maar dat vind ik een te duur land. Zelf wilde ik op 30 juni vertrekken en gaan voor 4 a 5 weken. Wat zijn jouw plannen?

Ik ben 23 en dan net afgestudeerde student journalistiek.

Gr. Nienke

Hoi Renee!

Het is heel toevallig dat ik jou berichtje tegenkom!
Ik ben van plan om 6 weken naar Brazilië te gaan aankomende zomer. Van 14 juli tot 28 augustus. Ik heb familie wonen dichtbij Sao Paulo en het plan is daar 1 tot 2 weken te verblijven en dan langs Rio de Janeiro en binnenland naar Salvador te trekken als eindpunt.
Ik was eigenlijk van plan om alleen te gaan maar het lijkt mij ook erg fijn om een reismaatje te hebben, vooral in de grote steden als Sao Paulo en Rio de Janeiro, waar nogal wat criminaliteit voorkomt. En het nachtleven schijnt daar geweldig te zijn en om dat alleen te doen lijkt mij ook geen fijn idee.

Ik ben Celien, 18 jaar, woon op kamers in Enschede en studeer Gezondheid & Technologie. Ik heb altijd de droom gehad om na mijn studie een wereldreis te doen, ik kon eigenlijk niet wachten om te gaan reizen dus pakte ik de kans om de 6 weken zomervakantie zeer goed te benutten.

Ik hoop graag wat van je te horen, kunnen we onze plannen delen en misschien wat afspreken!
Groetjes Celien.

Haha sorry renee, zie nu pas dat dit in 2003 gepost is.