Reisgenoot Brazilie

Ik zit al een paar jaar te denken om naar Brazilie te gaan, dit jaar wil ik het dan eindelijk gaan doen. Daarom ben ik op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot (niet lesbisch) die mee wilt. Zelf ben ik 33 jaar dus het zou leuk zijn als iemand reageert van dezelfde leeftijd (hoeft niet perse).

Sowieso wil ik graag naar Rio de Janeiro (voor het Christus beeld, ik ben niet gelovig), verder heb ik geen andere voorkeuren, ik wil wel een aantal dagen strand. Ik heb al op diverse sites gekeken naar leuke reizen, het is nog best wel moeilijk.

Ik heb nog geen bepaalde periode in gedachte, het wordt waarschijnlijk wel na augustus. Het ligt ook aan het weer in Brazilie, wat het beste is om te doen.

Lijkt het je wat dan hoor ik graag van je!

:zon02:

Hallo,

Denk er ook al een paar jaar over om richting Brazilie te trekken. Ken iemand die er woont, mr heb nooit de knoop doorgehakt om echt te gaan. Er verscheen telkens een andere bestemming bovenaan mijn lijstje.

Hoe lang zou je willen gaan? Wil je graag rondtrekken met de rugzak, slapen in hostels etc… of verkies je een hotel vakantie?
Ben zelf meer het rondtrekkende-type, maar kan zeker af en toe ook genieten van wat luxe en luilekker-dagen. Ik probeer wel altijd low-budget te reizen, maar ben ondertussen bijna 31 dus die echte cheap cheap dingen laat ik aan me voorbij gaan. (Een goede nachtrust vind ik belangrijker dan met 10 gillende jongeren op de kamer te liggen)

Als je zin hebt om onze reisinteresses verder naast elkaar te leggen… laat maar weten! Kunnen we misschien mailen of zo, vind ik makkelijker dan forum-praten.

groetjes
sofie

Hoi Sofie,

Ik zag dat je ook al gereageerd had op een oproep van sportgirl, zelf heb ik ook al een mail gestuurd naar sportgirl vandaag.
Op dit moment weet ik nog niet precies hoe lang ik wil gaan, zal niet super lang zijn. Ik heb nog nooit rondgetrokken met rugzak, op zich zou dat ook niet mijn eerst keus zijn.

Ik zag in jouw reactie naar sportgirl dat jij ook nog niet precies weet wanneer je wilt gaan. Ik wil pas na augustus (ook ivm werk), maar ik wil wel in een periode dat het niet koud (regen) is.

Misschien handig als we even mailen…
groetjes