Brazilie

Hoi

Ik wil graag terug naar Brazilie. Ben er al eerder geweest, maar vind het gewoon een leuk land.
Maar ik wil niet alleen gaan. Zeker omdat je dan veel duurder uit bent aan accomodatie. En ook is met zijn tweeen gewoon gezelliger

Wil graag zo veel mogelijk zien, maar ook wat dagen op het strand.
Kan momenteel weg wanneer ik wil. Moet alleen qua prijs een beetje te doen zijn.

Ben nog niet precies aan het denken over hoe lang en of precies waarheen. Eerst kijken of het lukt om iemand te vinden die mee zou willen. Ik hou niet van groepsreizen.

Heb niet al te veel eisen. Leeftijd tussen de 25 en 37 ongeveer. Ben zelf 33. Graag een vrouw (niet lesbisch)
Ben geen liefhebber van stappen. Wel van sightseeing.
Qua accomodatie is een pousada prima of goedkoper hotel.

Nou mocht jij ook toevallig iemand zoeken of twijfel je, wellicht kunnen we mailen.

Hallo,

Ik ben nog nooit in Brazilie geweest, maar wel vaak gedacht om te gaan. Ken iemand die er woont, maar nooit de knoop doorgehakt om echt te gaan. Telkens andere bestemming uitgekozen.

Zou je nog de plaatsen willen zien waar je al geweest bent? Rio, Sao Paulo etc staan wel nog op mijn lijstje.
Hoe lang zou je willen gaan? Ik kan vanaf september, maar misschien is iets laten beter omdat het weer dan mooier is. Of kan jij zo lang niet meer wachten? :slight_smile:
Ik vind een mix van cultuur,natuur, avontuur (ben geen held of zo) en luilekkeren altijd wel leuk.
Ben 31j, niet lesbisch, uit Belgie

Ik hoor graag van je. (je kan altijd een pm berichtje sturen,kunnen we nadien onze gegevens uitwisselen.)

groetjes

Hoi Ik had je een lange mail gestuurd, echter klopt je mail adres niet :frowning:

Hoi sportgirl ik heb je ook een mailtje gestuurd.

Ik heb je geantwoord =D

Hoi hoi,

net als de andere meiden wil ook ik graag richting Zuid/midden Amerika. Ben er nog nooit geweest, maar het trekt al wel een aantal jaren. Een georganiseerde reis is natuuriljk een mogelijkheid, maar ik geen de voorkeur aan het zelf inplannen van de vakantie. Scheelt ook nog eens in de kosten :slight_smile:

Ik ben een sportieve vrouw die over het algemeen ook rekening houdt met het budget. Trek graag iets goedkoper rond zodat ik meerdere keren per jaar op vakantie kan gaan. Cultuur, natuur, avontuur vind ik fantastisch, maar een paar dagen strand (met goed boek) is ook heerlijk.
Ik ben in december 40 (!!!) geworden, gedraag me er nog niet na en makkelijk in de omgang.

Hallo!

Ik ga door Zuid amerika rondreizen en vlieg op 13 juni terug van Rio naar Amsterdam.
Denk dat ik vanaf eind mei / begin juni de route tussen Iguazu Falls en Rio ga reizen.
Iemand die in die periode aan wil / kan haken om nog een stukje samen te doen?

Groetjes,
Nathalie

Hoi nathalie

Ik zit niet in brazilie nu. En dat stuk Iguazu-Rio heb ik al 2x gezien, ik denk niet dat ik daar zeker heen ga komende reis.
Mits ik nog ga. Ik wil graag ook andere dingen zien.
Zit jij nu al in Zuid Amerika?

Stuur maar een pm als je wilt mailen.