Dag medewereldreizigers,
In september heb ik 3 weken vakantie ( 9-29 september ) en wil dan heel graag naar Brazilie.
Helaas heb ik het ,-bij velen bekende- probleem dat vrienden geen zin of geld hebben en/óf gesettled zijn en liever met hun partner op vakantie gaan.
Naar Brazilie wil ik niet alleen voor zon, zee en strand maar zeker ook om regelmatig uitstapjes te maken om wat meer van het land te zien en gewoon leuke dingen te beleven. Maar ook van een avondje uitgaan ben ik zeker niet vies.
Voor de rest heb ik nog geen concrete plannen wat betreft de precieze locatie en de uitstapjes maar daar valt samen natuurlijk zeker uit te komen.
Ik ben trouwens 32 en woon uit Hoorn. Ik ben meestal vrij rustig van aard maar kan op z’n tijd ook wel uit de band springen, want heb het innerlijke kind nog niet verloren
Of je een M of V bent maakt mij niet zoveel uit, als je maar een beetje openminded bent om andere culturen te ontdekken en vooral een positieve instelling hebt.
Ben je geinteresseerd of wil je wat meer weten over wat dan ook, stuur me dan even een berichtje of reageer op dit stukje tekst
Vriendelijke groet, Niels