3 weken Brasil!

Hallo hallo :cheer:,

Ik zoek iemand om voor +/- 3 weken mee naar Brazilië te gaan ergens dit jaar. Ik heb nog geen data vaststaan, alles staat nog open (al zit ik wel een beetje te denken aan augustus/september/oktober). Ook qua plek(ken) sta ik nog voor van alles open. Heb twee jaar terug eerder 3 maanden door Brazilië gereisd met een vriendin en ben een beetje verliefd geworden op het land. Trefwoorden: zon, zee, strand,muziek, mooie natuurgebieden, misschien een (sportief) uitstapje, contact met de locals, leuk feestje, gezelligheid, lachen, niks moet enz.
Vind 't vooral belangrijk dat er een ontspannen open sfeer is waarin ruimte is voor lol lol2. Van een beetje spiritualiteit ben ik ook niet weg. Wil niet téveel rondreizen, liever max. 2/3 plekken zodat ik wel 'n beetje kan relaxen. En natuurlijk vééél acaï!!

Ben zelf 31 jaar.

Groetjes Miriam

hallo

aangezien ik nog niets geboekt heb en op zoek ben naar reisgezel …

ik web werner , uit B en 47 …

ik hou van al wat je omschrijft :wink:

dus indien interesse …

groetjes

werner

Bedankt voor je reactie Werner. 't Spijt me, heb het ook niet vermeld, maar ik ga liever met een vrouw als reisgenoot.
Succes verder met het vinden van een reispartner!
Gr. Miriam

Hoi Miriam

ik heb je berichtje gelezen en dit slaat ook helemaal op mij. Ik ben zelf in 2009 in zuid brasil geweest met een groepsreis en ook ik ben verliefd. Hahaha… vooral toen je over Acai schreef dacht ik hebbes. Ik zou graag naar noord oost brasil willen en misschien nog even een uitstapje naar Rio. Daar even flaneren over de copacabana en Lapa induiken op zoek naar een leuke samba band. Ik heb juni vrij 1/6 t/m 25/6 misschien dat je dan ook kan… of eventueel als we een goed duo vormen mijn vakantie verzetten maar dat kan ik pas na sept… Ik ben trouwens 29 jaar en levensgenieter… een mix van zon, zee strand gecombineerd met actieve uitstapjes of meer cultuur, nieuwe mensen ontmoeten, misschien een samba of capoeira les en heerlijk eten en drinken…
Als het je wat lijkt hoor ik graag van je!
Ciao! Janina

Ha Janina,
Leuk je berichtje te lezen, klinkt inderdaad een beetje als hetzelfde wat ik zoek! Leuk ook inderdaad een capoeiralesje :thumbsup: Alleen…kan ik in juni niet… had het graag anders gezien. Vanwege een opleiding waar ik mee bezig ben gaat het niet in juni. Mij zou het dan het beste in augustus uitkomen, maar september en erna kan eventueel ook.
Is dit voor jou een probleem?
Groetjes Miriam

ha Miriam,

voor mij is september ook bespreekbaar. Moet dit alleen op werk even bekijken of het daar ook uit komt. Ik heb zelf toetsen (ben ook bezig met opleiding) in begin sept. Ik ben afgelopen dagen vrij geweest, morgen ga ik het op werk bekijken.

groetjes Janina