Brazilie dec/jan 2015

Loopt er toevallig iemand rond met dezelfde ideetjes en interesses?

Ik ben de kou beu. Wil graag naar Brazilië. Minimaal, waarschijnlijk maximaal 1 maand.
Ik ben er al meerdere keren geweest, ook een keer alleen, maar heb toch de voorkeur aan iemand die mee wil. Om kosten van de kamer bv te delen en ook voor gezelschap natuurlijk.

Waar ik precies heen wil, moet ik nog uitzoeken. Bahia spreekt me wel aan, ik ben er al eens een weekje geweest, maar wil ook nog meer zien. Misschien het noord-oosten. Ik heb ook wat vrienden in São Paulo en Rio , die ik wellicht nog op wil zoeken.
Maar dat is nog niet zeker.

Dus ik zoek iemand die bv 2 weken of 2,5 week mee wil richting strand. Ik wil ook daar wel wat tijd doorbrengen, maar vind het ook belangrijk wat van de omgeving te zien dus niet alleen maar luieren.
Mocht ik niet met mijn vrienden afspreken, dan wellicht dat we een maand kunnen rondreizen.

Ik zoek overigens een vrouw (niet lesbisch), dit omdat ik met mannen geen kamer wil delen. Qua accomodatie hou ik van hotels, niet het duurste van het duurste, pousada kan ook, maar ben niet van de hostels, wil wel een kamer met badkamer enzo hebben.

Ik ben zelf 36 kom uit Limburg. reisgenoot tussen de 25 en 42 met dezelfde interesses is het best. Ik hou overigens niet van stappen en uitgaan, maar wel van sightseeing, strand, fotograferen. In het verleden besloten mijn reisgenoten op mannenjacht te gaan, vervolgens zat ik 's avonds alleen op mijn kamer. Dat vind ik ook niet de bedoeling, dus mocht je daarop uit zijn, dan heb ik geen interesse.

Ik ben nu puur aan het kijken of er mensen toevallig geinteresseerd zijn. Het is nog niet zeker dat ik daadwerkelijk ook ga. De periode rond de kerst weg zijn komt mij het beste uit, maar is ook wat duurder. In overleg is andere maand misschien wel mogelijk.

Stuur me een pm als je interesse hebt