Gezocht: reisgenootje Brazilie maart 2010!

Hallo!

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor Brazilie maart 2010. Ik ga zelf eerst een week naar Rio de Janeiro een bekende opzoeken en heb daarna 4 weken de tijd om Brazilie door te cruisen.
Ben van plan vooral de zuid kant te bekijken, dus: ilha grande, paraty, sao paulo, pantanal en iguazu watervallen.

Wie lijkt het leuk om een gedeelte mee te reizen?! Over mezelf: ik ben Yvonne, 25 jaar oud, spontaan, hou van nieuwe mensen ontmoeten, feestjes, relaxen :zon02: en natuurlijk ook een beetje cultuur snuiven :slight_smile:
Heb nog niet alles gepland voor mijn reis (ticket is in bezit) maar wel globaal een idee wat ik wil zien in Brazilie. Na Brazilie ga ik in Argentinie een Spaanse taalcursus doen.

Hoop wat te horen!:dag:

Groetjes Yvonne

hey yvonne heerlijk ik had net dezelfde plannen ook wou ik eerst Rio bezichtigen vandaaruit ilha grande, paraty, richting sao paulo, via sao paulo naar porto alegre en uiteindelijk buenos aires. Het is ongeveer dezelfde richting uit dus mssch kunnen we wel een stukje samen reizen.

Mathieu 21 j m

Hi matthieu,

Leuk! Wat is je emailadres dan kunnen we even mailen over de reisplannen en hoe we elkaar daar kunnen bereiken!

Groetjes Yvonne

Heeey!
Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenoot. Na mijn reis naar midden amerika, zou ik dolgraag nog wat van zuid amerika willen zien! Brazilie staat bovenaan mijn lijstje.
Ik ben Sanne, bijna 23 jaar en hou van cultuur, natuur, feestjes strand etc etc! Ben dus voor van alles in!
Ook ik zou graag in maart willen vertrekken voor 1 of 2 maanden, aangezien ik nu nog niet gebonden ben aan werk etc.
Groetjes

super tof dat jullie hierop reageerden, een vriend van mij verblijft momenteel in Rio daar leerde hij al wat vrienden kennen. Ook het reizen is voor hem niet nieuw. dus als je interesse hebt mail mij eens mathieu _ mds @hotmail.com. En tot binnenkort

Hee, ook ik ben zeker geinteresseerd!

Mijn naam is Rachelle, woon in Utrecht en ben net gestopt met mijn studie aan de UU. (voortijdig helaas, dat wel)

Heb al eens een rondreis gemaakt door Canada, maar Brazilie staat zeker ook hoog op mijn lijstje. Doordat vrienden nu aan studie/werk gebonden zijn en ik even niet, wil ik van deze tijd optimaal genieten. Maart/april zou voor mij ideaal zijn, kan ik nu nog even wat geld verdienen en in juni wil ik graag auditie doen voor het conservatorium, dus dat zou goed uitkomen:)

Hi Rachelle, Sanne en Mathieu!

Thanks voor jullie reacties! Zullen we via hotmail even verder mailen wat de plannen zijn en hoe/wanneer/waar we evt kunnen afspreken in Brazilie?

Mijn mail is [EMAIL=“yvon1309@hotmail.com”]yvon1309@hotmail.com. Mailen jullie daar even heen dan?

Groetjes Yvonne

He ik heb ook vergelijkbare plannen en dezelfde interesses, wil maar naar rio en vanuit daar naar Buenos Aires. Heb verder nog niet veel gepland…
Misschien kunnen we toevallig een stukje samen reizen, laat me jullie plannen even horen.

Coen(coenke@hotmail.com)