Niet meer van toepassing
Ha …,
Wat denk je van drie weken brasilie? Zie hieronder even mijn reactie die ik aan iemand anders heb gestuurd, niet persoonlijk maar zie dat maar even door de vingers.
Ik wil zelf ook al een hele tijd naar brazilie, en heb nu dan ook eens echt de mogelijkheid om te gaan.
Ik studeer momenteel in london, moet 18 augustus mijn scriptie inleveren en 11 september weer terug zijn voor de presentatie.
Ik heb dus 3 weken, waarvan twee eind augustus en een begin september, waarin ik naar brazilie wil gaan.
Bij mijn reisdoel zat ik te denken aan avontuurlijk rondtrekken, waarbij ik zeker Rio en een badplaats in het noord-oosten wil bezoeken, en daarnaast zijn er vele bestemmingen om uit te kiezen zoals de Iguaco watervallen, manaus, Pantanal, Salvador etc. Te veel om op te noemen eigenlijk. Naast het rondtrekken overdag, ben ik ook iemand die graag uit gaat, en ik wil daar 's avonds dan ook zeker (niet perse iedere avond natuurlijk) het nachtleven bezoeken.
Ik heb al verschillende groepsreizen bekeken, maar vind dat eigenlijk toch maar helemaal niks. Hooguit zijn ze handig om te bepalen welke dingen je echt moet zien in brazilie, en er een selectie van de meest interessaante dingen uit te kiezen.
Ik hoop snel een berichtje van je terug te krijgen, tickets worden al duurder, etc.
Groeten,
Rob
[EMAIL=“klijn_rob@hotmail.com”]klijn_rob@hotmail.com (underscore dus tussen voor en achternaam)