2-3 weken Brazilië ergens in/rond augustus

Al jaren wil ik naar Brazilië en het moet er nu eindelijk maar eens van komen! Ik heb een bijzondere band met dit land en ben dan ook helemaal gek op Braziliaanse muziek. Naast het bezoeken van Rio de Janeiro wil ik kleine tripjes naar andere mooie plekken/steden maken. Ik ben op zoek naar een enthousiast persoon die voor 2 of 3 weken lang aan het einde van de zomer (rond of in augustus) naar dit heerlijke - kan toch bijna niet anders? - land wil afreizen!

Heb je zin om met me mee te gaan, laat dan een berichtje achter!

Durk

PS: Ben 25 jaar…

UPDATE:

De dingen zijn wat concreter geworden. Ik richt me nu op half september en wil zeker 3 weken gaan. Waar ik naar wil toe gaan is Rio de Janeiro, Salvador en mogelijk ook Vitória. Ondertussen in contact gekomen met mensen die mogelijk meegaan, maar omdat er nog vanalles open is, zou ik willen zeggen, aarzel vooral niet om alsnog te reageren!

hallo Durk, ben nu nog in Buenos Aires, maar ga pak m beet komende week verder naar Brazil, naar de Iguazu Falls, en dan verder door omhoog brazilie in. Als je zin hebt doen we een terras in Rio.
Groeten, Anton

Hoi!

Ik ben voorlopig nog niet in Brazilië, “rond augustus” zal nu eerder september worden. Jij zal dan vast alweer vertrokken zijn…

Veel plezier daar in ieder geval!!

ha Durk,

Ik wil zelf ook al een hele tijd naar brazilie, en heb nu dan ook eens echt de mogelijkheid om te gaan.

Ik studeer momenteel in london, moet 18 augustus mijn scriptie inleveren en 11 september weer terug zijn voor de presentatie.
Ik heb dus 3 weken, waarvan twee eind augustus en een begin september, waarin ik dus naar brazilie wil gaan.

Bij mijn reisdoel zat ik te denken aan avontuurlijk rondtrekken, waarbij ik zeker Rio en een badplaats in het noord-oosten wil bezoeken, en daarnaast zijn er vele bestemmingen om uit te kiezen zoals de Iguaco watervallen, manaus, Pantanal, Salvador etc. Te veel om op te noemen eigenlijk. Naast het rondtrekken overdag, ben ik ook iemand die graag uit gaat, en ik wil daar 's avonds dan ook zeker (niet iedere avond natuurlijk) het nachtleven bezoeken.

Ik heb al verschillende groepsreizen bekeken, maar vind dat eigenlijk toch maar niks. Hooguit zijn ze handig om te bepalen welke dingen je echt moet zien in brazilie, en er een selectie van de meest interessaante dingen uit te kiezen.

Hoop snel een berichtje van je terug te krijgen, tickets worden al duurder, etc.

Groeten,

Rob klijn
klijn_rob@hotmail.com

ha Durk,

Tussen voor en achternaam van mijn emailadres zit dus een ‘underscore’ (laag streepje). Maar dat lijkt verdwenen door de onderstreping.

groetjes

klijn_rob@hotmail.com

Hoi Rob!

Ik ga je een mailtje sturen.

Durk

Rob, heb je mijn mailtje ontvangen? Die tickets!! Haha

Startbericht even geüpdate.