Brazilie omstreeks 18 Aug '06 - 11 Sep '06

Hallo,

Ik ben een bijna afgestudeerde student van 25 en ik wil al een hele tijd naar brazilie, en heb nu dan ook eens echt de mogelijkheid om te gaan. Ik wil een avontuurlijke vakantie, maar schuw ook zeker het nachtleven niet.

Ik studeer momenteel in london, moet 18 augustus mijn scriptie inleveren en 11 september weer terug zijn voor de presentatie.
Ik heb dus 3 weken, waarvan twee eind augustus en een begin september, waarin ik dus naar brazilie wil gaan.

Bij mijn reisdoel zat ik te denken aan avontuurlijk rondtrekken, waarbij ik zeker Rio en een badplaats in het noord-oosten wil bezoeken, en daarnaast zijn er vele bestemmingen om uit te kiezen zoals de Iguaco watervallen, manaus, Pantanal, Salvador etc. Te veel om op te noemen eigenlijk. Naast het rondtrekken overdag, ben ik ook iemand die graag uit gaat, en ik wil daar 's avonds dan ook zeker (niet iedere avond natuurlijk) het nachtleven bezoeken.

Ik heb al verschillende groepsreizen bekeken, maar vind dat eigenlijk toch maar helemaal niks. Hooguit zijn ze handig om te bepalen welke dingen je echt moet zien in brazilie, en er een selectie van de meest interessaante dingen uit te kiezen.

Lijkt je dit plan wel wat en ben je niet bang om mee te gaan, laat dan snel even een berichtje achter.

Groetjes Rob

Hee Rob!

Had zelf ook al eerder n bericht geplaatst, maar helaas geen reacties op gehad, dus jouw bericht komt goed uit! Ik vertrek zelf 31 juli naar Brazilie en vlieg naar Recife. Daar blijf ik waarschijnlijk een week,(vriendin zit daar) en trek dan door naar het zuiden. Salvador wil ik zeker aandoen, maar tussen Salvador en Rio de Janeiro heb ik nog niets gepland. De 31e augustus vlieg ik terug vanaf Rio naar Nederland, dus daarvoor wil ik in ieder geval nog een dag of 4-5 dagen in Rio zijn. Misschien kunnen we contacteren over mogelijkheden, voor iig in Rio? Het lijkt mij veiliger om met zn 2en in Rio te zijn, ook omdat ik vrouw alleen ben. Btw, ik ben 22 en ook student. Hoop op je reactie!

Groetjes, Loes ([EMAIL=“loes11_4@hotmail.com”]loes11_4@hotmail.com)

Hallo Rob!
Ik zie dat je al een reactie hebt. Maar ik reageer toch. Ik wil ook in die periode weg. Heb hetzelfde idee als jij. Ik wil avontuurlijke dingen doen, maar ook het nachtleven meekrijgen. Die groepsreizen vind ik toch ook niet helemaal wat, dus vandaar dat ik toch verder kijk.
Ik ben 26 jaar trouwens.

Misschien kunnen we kijken wat mogelijk is?

Groetjes, Laura

Rob,
Als u van de natuur en avontuur in Brazilië houdt, kijk dan even op mijn site: www.bloggen.be/erico
Het is geen commerciële site maar een info-site voor diegenen die de Pantanal of het amazonewoud willen intrekken;
Voor meer info en details kan u, geheel vrijblijvend, mij mailen via mijn site of dit forum.
Alvast een zeer goede reis in dit prachtige land.
Eric Lornoy

Kijk…nog meer Brazilië-gangers! Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken? Ik ga van 23 aug t/m 20 sep naar Brazilië met aankomst en vertrek vanaf Sao Paulo. Is het nog een idee om gedeeltelijk samen te gaan? Ik ben zelf 25.

groetjes,
Leon

Ik ben er wat later…ik kom 10 sept in buenos aires aan en reis vanuit daar naar brasil…vertrek 24 sept vanuit rio weer naar huis.