Brazilie omstreeks 18 Aug '06 - 11 Sep '06

Hallo,

Ik ben een bijna afgestudeerde student van 25 en ik wil al een hele tijd naar brazilie, en heb nu dan ook eens echt de mogelijkheid om te gaan. Ik wil een avontuurlijke vakantie, maar schuw ook zeker het nachtleven niet.

Ik studeer momenteel in london, moet 18 augustus mijn scriptie inleveren en 11 september weer terug zijn voor de presentatie.
Ik heb dus 3 weken, waarvan twee eind augustus en een begin september, waarin ik dus naar brazilie wil gaan.

Bij mijn reisdoel zat ik te denken aan avontuurlijk rondtrekken, waarbij ik zeker Rio en een badplaats in het noord-oosten wil bezoeken, en daarnaast zijn er vele bestemmingen om uit te kiezen zoals de Iguaco watervallen, manaus, Pantanal, Salvador etc. Te veel om op te noemen eigenlijk. Naast het rondtrekken overdag, ben ik ook iemand die graag uit gaat, en ik wil daar 's avonds dan ook zeker (niet iedere avond natuurlijk) het nachtleven bezoeken.

Ik heb al verschillende groepsreizen bekeken, maar vind dat eigenlijk toch maar helemaal niks. Hooguit zijn ze handig om te bepalen welke dingen je echt moet zien in brazilie, en er een selectie van de meest interessaante dingen uit te kiezen.

Lijkt je dit plan wel wat en ben je niet bang om mee te gaan, laat dan snel even een berichtje achter.

Groetjes Rob

Hee Rob!