Reisgenootje gezocht voor (deel) van mijn reis naar Brazilië Juli en Augustus 2015

Hoi ik ben Celien. Ik ga deze zomer 1,5 maand naar Brazilië. Het plan is om vanaf Sao Paulo langs de kust en stukken binnenland naar Salvador te trekken. Ik ben van plan om alleen te gaan maar lijkt mij ook erg leuk om een deel samen te reizen. Bijvoorbeeld in Sao Paulo en Rio de Janeiro, omdat hier best veel criminaliteit is en eigenlijk zonder angst optimaal wil genieten van die mooie steden. Mijn plannen zijn nog niet heel concreet en sta voor alles open. Lijkt dit je leuk, of heb je vergelijkbare plannen, laat het me dan weten! :slight_smile:

Hoi Celien! Ik las je bericht en heb meteen even een account aangemaakt om te reageren.
Ik ga deze zomer ook naar Brazilië, Rio om precies te zijn. Ik heb vorige zomer ook 1,5 maand gereisd in Brazilië, en ik vond Rio zo leuk dat ik terug ga. Misschien een idee om contact met elkaar te krijgen?
Groetjes Lieke

Hoi Lieke! Wat leuk dat je ook naar Brazilië gaat, lijkt me goed om wat ideeën uit te wisselen :slight_smile:
Misschien is mailen of appen makkelijker?

Hallo Celien/Lieke,

Wanneer denken jullie daar te zijn? Ik ben ook nog heel erg zoekende waar en wat ik precies wil doen. Brazilië heeft mij altijd al aangesproken.

Ben benieuwd wat jullie allemaal van plan zijn…
Groet,
Nathan