Rio de Janeiro najaar 2015 of evt begin 2016

Hoi allemaal,

Ik wil komend jaar graag richting Brazilië. Vooral Rio lijkt me erg leuk om heen te gaan. Wat mij leuk lijkt is een combinatie van lekker relaxen op de stranden etc. en veel zien van de stad en het land zelf. Verder sta ik open voor ideeën. Ik zou zelf in ieder geval graag een tijdje in Rio doorbrengen, maar een combinatie met bv. Argentinië of Bolivia oid is niet uitgesloten. Ik dacht zelf aan 6 weken oid, maar korter/langer kan ook. Voorkeur gaat uit naar oktober, maar ik ben vrij flexibel.
Nu lijkt het mij leuk om samen met iemand/met een groep die richting op te gaan, is toch altijd gezelliger dan alleen. Dus heb je een beetje dezelfde plannen en lijkt het je leuk een reismaatje te hebben ipv zelf te gaan, laat dan vooral een berichtje achter.
Ter info trouwens, ik ben een vrouw, 22 en net klaar met mijn bachelor.

Groetjes!

Hoi,
Ik reis vanaf 3 september vanuit Mexico naar rio waar ik met het carnaval ga zijn begin februari volgend jaar.
Tijdens mijn reis ga ik zo veel mogelijk over land reizen. Het lijkt mij bv heel leuk om vanaf eind december samen te gaan reizen. Denk dan in het zuiden van peru te zijn en dan via bolivia naar brazilie te gaan.
Ben erg benieuwd naar je plannen misschien handig via facebook: robbert verspaandonk Gouda.
groetjes robbert