Reisgenootje gezocht voor Zuid Amerika in juni/juli (evt augustus)!

Hi all! Ik ben Jamie, 23 jaar oud en wil vanaf begin juni door Brazilië gaan reizen. Ik heb echter nog niets concreet dus sta open voor leuke ideeën! Ik zou graag plekken willen bezoeken zoals Rio de Janeiro, de Iguacu falls bij de Argentijnse grens, een boottocht door de amazone, whalewatching bij Salvador, het Pantanal en Lencois Maranhenses. Ik ben nog op zoek naar reismaatjes om (een deel) mee rond te reizen :slight_smile: Ik hoor het graag als je geïnteresseerd bent of leuke plannen hebt! Ik moet mijn tickets nog boeken en heb nog geen concrete datum.

Hoi Jamie!

Ik ben van plan om 6 weken naar Brazilië te gaan aankomende zomer. Van 14 juli tot 28 augustus. Ik heb familie wonen dichtbij Sao Paulo en het plan is daar 1 tot 2 weken te verblijven en dan langs Rio de Janeiro en binnenland naar Salvador te trekken als eindpunt.
Ik was eigenlijk van plan om alleen te gaan maar het lijkt mij ook erg fijn om een reismaatje te hebben, vooral in de grote steden als Sao Paulo en Rio de Janeiro, waar nogal wat criminaliteit voorkomt. En het nachtleven schijnt daar geweldig te zijn en om dat alleen te doen lijkt mij ook geen fijn idee.

Ik hoop graag wat van je te horen, kunnen we onze plannen delen en misschien wat afspreken!
Groetjes Celien.

Hey Celien,

Wat leuk dat je op mijn berichtje reageert! Ik heb ondertussen wel al wat concretere plannen gemaakt, maar voeg me even toe op fb dan kunnen we er wat makkelijker over praten :slight_smile: (Jamie Leeyen) Ik hoor graag van je!

Groetjes!