Hi allemaal,
Aankomende zomer wil ik een reis maken in Zuid-Amerika en dit zou ik leuk vinden om samen met een reismaatje (m/v) te doen. Twee jaar geleden heb ik gereisd door Indonesië, Thailand, Laos, Australië en nu zou ik graag Zuid-Amerika gaan verkennen voor 4 á 5 weken. Ik heb nog niks concreets vaststaan, maar lijkt me leuk om een (week) taalcursus Spaans te doen in de plaats van aankomst. Verder vind ik het leuk om zowel gezellige steden als mooie natuur te bezoeken, avontuurlijke excursies te doen, te relaxen, strand, lekker eten en drinken, en leuke feestjes te bezoeken. De plekken waar ik aan zit te denken zijn de volgende combinaties:
- Colombia / Panama / Costa Rica
- Peru / Bolivia
- Brazilië / Argentinië
Ik heb nog geen vliegtickets geboekt en sta open voor alle leuke ideeën in de periode juli / augustus 2015.
Spreek het je aan om gezellig samen te gaan reizen deze zomer? Stuur dan een berichtje 
Groeten,
Dennis
Hoi Dennis!
Ik ben van plan om 6 weken naar Brazilië te gaan aankomende zomer. Van 14 juli tot 28 augustus. Ik heb familie wonen dichtbij Sao Paulo en het plan is daar 1 tot 2 weken te verblijven en dan langs Rio de Janeiro en binnenland naar Salvador te trekken als eindpunt.
Ik was eigenlijk van plan om alleen te gaan maar het lijkt mij ook erg fijn om een (tijdelijk) reismaatje te hebben, vooral in de grote steden als Sao Paulo en Rio de Janeiro, waar nogal wat criminaliteit voorkomt. En het nachtleven schijnt daar geweldig te zijn en om dat alleen te doen lijkt mij ook geen fijn idee.
Ik hoop graag wat van je te horen, kunnen we onze plannen delen en misschien wat afspreken!
Groetjes Celien
Hey Denna,
Ik ben Ilse, 25 en Belgische. Ik vertrek 27 mei voor 2 maand naar Zuid-Amerika. Begin juli zou ik me in Peru bevinden. Als je dan even samen wil rondreizen, laat je het maar weten.
Groetjes
Ilse
Hola Dennis!
Heb je al een buddy? Ik ben Tessa, dan 22 en kom uit Utrecht. 2 juli vertrek ik naar Ecuador, ga daar een cursus Spaans doen, kom rond 27 juli aan in Lima (Peru) en reis door naar Bolivia en eindig eind augustus in Buenos Aires. Lijkt het je leuk om samen te starten of een stuk(je) samen te reizen? Spiek gerust even op facebook wie ik ben!
Tessa van der Eng
Hasta la vista!