Ik zoek een gezellig reismaatje om voor 3 a 4 weken mee te gaan backpacken. Ik ben 38 ( Bourgondiër, HBO, op stap gaan, hockey, skiën, hardlopen), maar voel me veel jonger:-). Spreek geen Spaans helaas, dus in mijn eentje Mid/Z-Amerika wordt lastig… Dus wie weet heb jij dit ook nog op je lijstje staan: Colombia, Costa Rica, Guatemala, Mexico. Maar ook Sri Lanka schijnt mooi te zijn of gewoon Sumatra/Lombok/Gili.
Zelf ben ik al geweest in Vietnam, Java en Bali, Thailand, Maleisië, Argentinië, Brazilië en Z-Afrika.
Ik zoek iemand die die naast de natuur en cultuur op het einde van de reis ook lekker op het strand wilt liggen. En daarnaast het ook gezellig vindt om einde van de dag te borrelen of s avonds een barretje op te zoeken. Ik kan weg na 15 sept en verder maakt het me niet zoveel uit.
Wie weet tot horens… en andere opties van landen zijn ook mogelijk!
Ik zoek een gezellig reismaatje om voor 3 a 4 weken mee te gaan backpacken. Ik ben 38 ( Bourgondiër, HBO, op stap gaan, hockey, skiën, hardlopen), maar voel me veel jonger:-). Spreek geen Spaans helaas, dus in mijn eentje Mid/Z-Amerika wordt lastig… Dus wie weet heb jij dit ook nog op je lijstje staan: Colombia, Costa Rica, Guatemala, Mexico. Maar ook Sri Lanka schijnt mooi te zijn of gewoon Sumatra/Lombok/Gili.
Zelf ben ik al geweest in Vietnam, Java en Bali, Thailand, Maleisië, Argentinië, Brazilië en Z-Afrika.
Ik zoek iemand die die naast de natuur en cultuur op het einde van de reis ook lekker op het strand wilt liggen. En daarnaast het ook gezellig vindt om einde van de dag te borrelen of s avonds een barretje op te zoeken. Ik kan weg na 15 sept en verder maakt het me niet zoveel uit.
Wie weet tot horens… en andere opties van landen zijn ook mogelijk!
Ik weet niet of je al een maatje hebt gevonden, maar ik wil ook ver en niet zo georganiseerd gaan reizen in Zuid-Amerika wat zonder spaans niet makkelijk is.
Ik ben Neel, 33 (ik houd vol 29 dus jong) en wil heel graag een vriend van mij opzoeken in Venezuela. Ik zit wel aardig beperkt qua reis en reisperiode.
Vanuit werk restricties is voorlopig 3 weken in november, evt laatste week oktober . Omdat ik helaas maar uiterlijk 3 weken vrij kan krijgen en Venezuela veel te bieden heeft (deel dus met lokale gids die vriend van mij) wilde ik het in eerste instantie hier wel op houden.
Laat maar weten of je het wat vind en of er een aanvulling op hebt!
Klinkt Goed je bent goed bezig met al dat reizen.
Ik ben 46 jaar spreek spaans en ben in Colombia,Costa Rica, Nicaraqua,Guatamala,Honduras geweest en gewoond geweldige landen om rond te reizen.
Ik ben ook in azie geweest Indonesie,Thailand en wil daar zeker naar terug.
Ik vind het geweldig om te weten wat de geschiedenis,cultuur is van het land waar ik ben of naar toe ga.
Ik ben ook echt een bourgondiër en ga graag op stap en festivals bezoeken zoals Blues , rock , en mundial festivals.
Lekker s avonds restaurantje/bar met zuid-a live muziek, maar uit een bananen blad eten op straat ook lekker!!!
Ik wil eigenlijk naar midden-america wanneer maakt me niet zoveel uit. Nicaraqua is 10 jaar geleden en wil graag terug dit jaar en Colombia is 8 jaar geleden daar wil ik ook wel terug.
In Colombia kun je niet echt backpacken beetje gevaarlijk maar daar heb ik zoveel vrienden kan daar overal komen, maar Ik ben daar nog nooit in Cartagena geweest dat zoek maar eens op?
Ik wil (weer) voor langere tijd naar Zuid Amerika maar een reismaatje voor 3 a 4 weken backpacken kan een mooi begin zijn. Ik ben 45, ook bourgondiër (en je kunt er lekker eten en wijnen !!) Uni A’dam, stap (nog steeds) graag, golf, squash.
Ook ik … voel me veel jonger
Spreek vloeiend Spaans en reisde / werkte (export consultancy) al in Brazilie, Argentinie, Chile, Colombia, Venezuela, El Salvador, Guatemala. Colombia is een van de mooiste/leukste landen (persoonlijke smaak). Costa Rica zit vol met Amerikanen, Guatemala en Mexico zijn peligro (gevaarlijk) maar best wel te doen.
Ook in veel van de aziatische landen die je noemt ben ik geweest (Vietnam afgelopen winter nog een project in Hanoi), werkte (1996) een jaar in Thailand… enfin er zijn wel wat raakvlakken.
Ik hou van avontuurlijk rondtrekken (incluis jungle) maar lig ook graag op het strand (kan van nature erg lui zijn). 15 september gaat mij niet lukken (een project afmaken), 2 a 3 weken later zou wel kunnen lukken. ‘Just drop a line … y vamos a ver’
Beste Geert,
‘De route’ is altijd- en alvast handig.
Maar 26 sept. vertrekken gaat niet lukken (wellicht ‘aansluiten’ later).
Goed dat er al een groepje van 3 is. Hebben jullie ge-3-en samen al vaker gereisd? Zijn jullie in het dagelijkse leven vrienden/ kennissen?
Groet,
Marcel
Utrecht