3 tot 5 weken reizen (juli-aug) meerdere landen en optie :)

Hallo allemaal,

Ik ben een vrolijke, spontane meid van 32 jaar die deze zomer (juli-aug) graag wil backpacken in bijvoorbeeld Costa Rica, China, Japan, Bolivia, Peru, roadtrip Amerika, Mexico. Wie lijkt dit ook leuk om naar 1 van deze landen te gaan of een combi te maken? Ik kan zo’n 4 weken reizen :slight_smile: Ik sta open voor leuke ideeën! Vorig jaar zelf 4 weken in Vietnam geweest. Is mij erg goed bevallen :slight_smile:

Groetjes,

Marjootje

Hoi Marjootje,

Mij lijkt jouw oproep wel wat! Zelf ben ik al in China en Japan geweest, maar Zuid- en Midden-Amerika staan nog op de wishlist (bijv. Cuba, Costa Rica, Peru, Ecuador, Mexico o.i.d.). Ook de roadtrip USA lijkt me erg leuk, maar dan zou ik de voorkeur geven aan een groepje (van bijv. vier mensen).

Ik kan ongeveer 3 weken weg (vakantiedagen). Periode is redelijk flexibel en juli/augustus vind ik prima.

Heb jij veel reiservaring?
En wat vind je belangrijk bij reizen?
Mijn ideale reis is een mix van cultuursnuiven/natuur en actief/ strand/winkelen en marktjes/uitgaan/lekker eten.

Ik hoor wel!

Groetjes, Mirjam

Hallo Mirjam,

Leuk dat je op mijn bericht reageert. Ik zie dat jij ook uit Zwolle komt? Wat is jouw leeftijd?

Ik ben zelf naar Sri Lanka, Thailand, Curacao en Vietnam geweest. In Thailand en Vietnam ben ik wezen backpacken :slight_smile:
Ik houd van dezelfde mix als jou :slight_smile: Wat doe je in het dagelijks leven?

Groetjes

Hoi Marjootje,

Ik heb je een PB gestuurd :slight_smile:

Hoi,
Ik vertrek begin Juli richting Zuid Amerika voor 3 maanden, waarschijnlijk begin ik in Lima, Peru.
Misschien kunnen we samen reizen? Landen die ik wil bezoeken zijn; Peru, Bolivia, Ecuador en Colombia.
Groetjes Gaby ( 26 jaar )

Hoi,
Ben ook aan het orienteren voor een backpack-vakantie in juli-aug. Voorheen ging ik meestal buiten de seizoen om, maar sinds nov weer terug full-time op Universiteit als Aio.

Heb veel reis/backpack ervaring, veel van Latin America al gezien. In midden America staan nog Nicaragua en Costa Rica op mijn lijst. Of Ecuador en Colombia in Zuid America. De laatste jaren ging ik naar Latin America en Azie om en om :slight_smile: In Azie zou ik graag eens naar Burma, Laos, Indonesia, Mongolia nog willen. Afrika heb ik weinig ontdekt tot nu toe.

De reismix spreekt me zeer aan en ik backpack liefst op een aangename tempo (3 a 4 dagen per plek). Op die tempo heb ik 5 a 6 weken nodig voor twee landen zoals Peru en Bolivia (2 jr geleden geweest). Voor dit jaar denk ik van 3 tot 5 weken aan.

Ik ben 43, man en wonend in Utrecht.

Groetjes, Raj

Hey Gaby,

Weet je al waar je het eerste wilt beginnen? En welke landen jij aan wilt doen?

Groetjes