Ik ben een vrolijke, spontane meid van 32 jaar die deze zomer (juli-aug) graag wil backpacken in bijvoorbeeld Costa Rica, China, Japan, Bolivia, Peru, roadtrip Amerika, Mexico. Wie lijkt het ook leuk om naar 1 van deze landen te gaan of een combi te maken? Ik kan zo’n 4 weken reizen Vorig jaar 4 weken in Vietnam geweest. Prachtig land
Ik ben zelf 31 en wil in juli ook graag gaan backpacken. Wil alleen graag naar Thailand, weet niet of dat nog een optie is voor jou aangezien je naar Vietnam bent geweest?
Hi Marjo, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Ik heb zelf Sri Lanka hoog op mijn lijstje staan, maar sta ook altijd open voor andere landen. Ik ben in Thailand, Indonesië, Mexico en Nieuw-Zeeland geweest.
Een aantal jaren geleden ben ik in Sri Lanka geweest. Een erg mooi land. Nu zou ik graag naar Costa Rica willen, maar een ander land sta ik ook voor open
Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?
Groetjes,
Marjootje
Updated - - -
Hallo Misha,
Ik ben zelf al in Thailand geweest Prachtig land. Vrienden van mij zijn er nu ook weer Waar zou je nog meer naar toe willen gaan?
Ik ben 25j en zou ook 4weken willen rondreizen. Liefst naar China of Peru/Bolivia,die staan op mijn verlanglijstje!
Heb je ondertussen al plannen of wanneer je zou willen gaan?
Ik heb nog geen vakantie vastgelegd dus voor mij maakt het niet echt uit,maar het belangrijkste is voor mij dat ik het kan bezoeken wanneer het de beste reisperiode is -> het warmste :D!